Selepas habis waktu sekolah....
Ji hyo P.O.V....
Aq mengemas begnya.Sehun telah gerak dulu.Aq memakai kot merah hitam dan keluar kelas.Tiba-tiba badannku di peluk oleh...Luhan.Aq memandangnya dan blah.Luhan memandangku dengan comel.
Aq:Kau nak apa Luhan?.
Luhan:Aq tau secret kau cik maid.Datang rumah aq rahsia kau selamat sayang(bisik dan blah).
Aq terdiam.Aq pelik.Memang aq kerja sebagai maid di rumah keluarga milik Xi.Oh lupalah dia Xi Luhan.Matilah aq.Si byuntae tu anak tuan muda majikan aq.Huhuhu nasib aq memang malang.Sedihnya aq.Dahlah baik aq balik.Tiba-tiba badanku di tangkap orang.
Aq:Siapa berani tangkap aq!.
???????:Aq lah Jackson!.
Aq memusingkan badanku.Benar Jackson,my senior who in love with me.Dia melambaiku.Pakai serba cerah dengan hud dan topi.Memang cute.
Jackson:Hyo!.Miss me right girl?.I know you want me to hug you now.
Aq:Tak pun!.
Jackson:Not swaglah.
Aq:Nak swag meh sini(baling beg).
Jackson:Wek tak kena!.
Jackson:Yah Hyo,jangan nak manja sangat kang aq angkut masuk bilik nanti.
Ji hyo:Jangan nak byuntae kat sini eh?.Kang ada kaki makan ni.
Jackson:Malu eh?.Sabarlah ya sayang nanti kita angkut wak lepas kahwin (wink kat Ji hyo).
Ji hyo:Jangan nak ngada-ngada eh Jackson.Kang aq er..(blushing 0/////////////0).
Luhan memerhatikan mereka tanpa di sedari.Dia rasa sedih,cemburu dan kecewa.Semuanya bergabung.Dia suka lihat Ji hyo tersenyum tapi bukannya untuk Jackson.
Luhan:Adakah aq tak cukup hebat daripada kau Jackson?.I love you so much Ji hyo.I am meant it.Baik aq blah(berlalu).
Ji hyo:Luhan?.
Luhan:Song Ji Hyo?.
Ji hyo:Awak buat apa kat sini?.
Luhan:Jalan-jalan.
Jackson:Hurm I understand.Hyo darling I need to Got7 class.Bye(buat heart shock).
Ji hyo:Yah Jackson(blushing 0/////////////0).
Luhan:Jom(tarik tangan Ji hyO).
#TBC
YOU ARE READING
Coklat Vs Pudina.
Hayran KurguSong Ji Hyo ialah mahisiswi di University Seoul yang sangat cantik,manis dan paling penting matang.Dia lebih suka melepak di perpustakaan.Xi Luhan ialah mahasiswa di University Seoul yang agak byuntae,tetapi selalu amnesia.Suatu hari Ji hyo tak se...