Kringgg!!
Masa untuk rehat atau makan tapi yg aku x puas hati nihh kenapa bunyi lonceng nihh sama macam bunyi jam aku kat rumah.okey lupakan,i hate JAMMER!!
"Sara-shii,klau kau x kesah,boleh aku rehat ngan kau?",tanya JungNim sambil bermain jarinya.Alah!nak tunjuk manja lah tuhh.
"Boleh jerkk",jawabku ringkas sambil tersenyum kearahnya.
"So kaja!",JungNim tarik tangan aku.Aku ikut jerkk lahh but untung yerr aku first day dah ade kawan..AGGAGAGAGA!!What!nih ker canteen or restoran?bapak besar gilerrr!Aigoo~aku melihat sekeliling canteen tuhh.Alah!sekolah mewah lah katakan nyer..aku baru sedar yg minah sebelah aku nihh tengah pandang aku.
"Wae?"..
"Ani..."..ishh pelik plak aku minah nihh..muka dah cukup win dah tapi weird..
"Kaja",aku tarik tangan dia pergi beli makanan."Takkan kau beli roti ngan air mineral nihh jerk?",JungNim pelik kat aku.
"Wae?gwenchana.aku nak diet sebenarnya",aku cuba mengubah situasi sambil tersenyum kerang.
Dia hanya mengangguk.Nasib baik!"Badan kau dah cukup kurus dah weyh!
Minah nihh puji aku pulak..ermm kembanglah alamatnyer.
"Takpelah!",jawabku selamba sambil aku buka penutup botol mineral tuhh dan minumnyer...
Sambil aku minum sambil tuh lah jgak c JungNim tuh ceramah kat tepi aku.aku khusyuk jerkk minum sambil jalan.
Tiba-tiba!Bukk!!
Alamak aku terlanggar seseorang!
"Oiii!yeoja!apa kau buat nih",dia tengking aku!
"Oiii aku ade nama lah..",aku tengking dia balik.
"Oiii!!kau ingat aku kesah ke ahh!!?!habis basah baju aku!mata dah cukup 4 tapi buta!!",dia hina aku selamba lgi dia bersihkan bju dia ahhh!!
"Haishh!!oiii mamat oii!!kau ingat aku kesah baju kau basah!?!!bukan baju aku!!n aku x buta ahh!!klau aku buta kenapa aku boleh jalan lgi skrang nihh ahhh?!?",eiiii geram plakk aku mamat oii nihh!!semua pelajar sedang melihat pergaduhan kami.APA AKU KESAHH??
Mamat tuhh sibuk lagi bersihkan baju dia tuhh ngan mamat lgi satu nihh..
"Oiii!mamat!!kau dengar ke x??",jerit aku kuat..
Kawan mamat nihh jeling aku plakk..kau aku congkel mata kau mmng sah 4 mata terus..
"Haishh!!jinja!!",aku mulai menyampah so aku cabut lah..aku tinggal kan JungNim seorang kat situ.
"Sara!!gidaryoe!!",JungNim mengikuti aku dari belakang..
"Haishh!!KimCheol,gwenchana?",tanya mamat lgi sorang nihh sambil mengelap baju KimCheol.
"Gwenchana!gomawo Daehyung!",balas KimCheol sambil mengangguk.
"Aigoo~mari gi toilet!",ajak Daehyung lalu menarik tangan KimCheol.KimCheol hanya mengekorinya..Ahhh!!Sara-shhiii!!kau kena kuat jngn kalah ngan namja!!Daee!!Kang Sara!!♡♡
Haishh!!penatnya menaip..sorry klau part nihh bosan n hambar.kiki dah usaha wat dh nihh..sorry lama x update,kiki busy!sorry..
#votemyff
#jellys
#thanks♥"
YOU ARE READING
♡BUTTERFLY♥[Slow Update]
Фанфик"you has changed my life into a most perfect Like a Butterflies".♥ Nantikan kesudahanya..