Namjoo POV
Well,seperti yang ditulis oleh author di atas,nama aku ialah Namjoo.Kim Namjoo.
Aku sekarang ni tengah busy mengemas rumah baru aku.Aku baru je pindah Seoul harini.
Sebab aku taknak duduk sensorang kat sana.Mak ayah aku busy 24 jam.Aku pula dahlah anak tunggal.Tak sanggup aku!Anyway aku bukan takdak kawan kat sana,ramai kot.Sebab aku ni jenis peramah so senang dapat kawan.Tapi yang betul-betul rapat,5 orang je.Banyaklah kan tu?
Nama mereka ialah Chorong, Bomi,Eunji,Naeun and Hayoung.
Well,kami buat group namanya Apink.Aku pun taktaulah datang dari mana idea maybe sebab terpengaruh dengan warna pink. Maybe?Mereka berempat ni pindah tiga bulan lepas kat Seoul.Tapi aku still connected ngan mereka. Mereka ikut mak ayah diaorang and mereka pindah sekaligus.Sebab mak ayah mereka pertner dekat PYOSJ building,syarikat ke 2 terbesar selepas Kim Family building.
Itu gabungan mereka tapi still mereka ada syarikat sendiri. Keluarga kami tak gabung sebab kami kenal diaorang lepas beberapa tahun mereka buat building tu.Aku kenal mereka waktu primary school.Mereka memang dah lama kenal.
Berbalik kepada tajuk utama ialah aku nak pergi sekolah yang sama dengan mereka iaitu SOPA, Seoul Of Performance Arts (sekolah ni wujud)agar group kami lengkap.Aku tak gitau mereka sebab nak terkejutkan mereka lusa.
Aku tak sanggup nak pergi besok sebab penat.Penat kemas rumah.Sekarang dqh pukul 11 malam.Mana taknya kalau aku kemas rumah apartment ni sensorang.Dari pukul 6 petang aku kemas itupun aku rehat 1 jam tadi.5 jam dah aku kemas.
Sekarang ni tinggal bilik aku je tak kemas.~Selepas setengah jam~
"Argh!Penatnya badan aku. Laparnya"aku menjerit dalam volume yang agak kuat.
"Keluarlah.Cari makanlah even dah lewat.Takda maknanya aku nak masak"aku terus mencapai hoodie hitam dan dompet gucci aku.Aku berjalan kelajuan siput ke arah pintu.Aku mencapai sneakers hitam dan terus memakainya.Hari ini ialah BLACK NAMJOO DAY!
(A/N:Nasib baiklah badan kau putih,kalau gelap mesti orang kata orang minyak.Tambah lagi keluar waktu malam.Lagi syok. Kau ni memang takdak taste.Pakailah kasut cerah sikit.
Hoodie takpalah.Orang tak nampak kena langgar padan muka*menggeleng-geleng kepala
Namjoo:Eeeh,kau ni.Beleter kat orang pula.Kau pun sama cam aku.Hitam semua.Memang fav aku nak buat camna.And HITAM pun FAV kau gak*roll eyes*
A/N:Memanglah but aku tak pakai waktu MALAM SEKURANG -KURANGNYA*roll eyes*
Namjoo:nanti juling mata padan muka
A/N:sorry to say but orang yang mata juling ni cantik and ini ialah fakta
Namjoo:Pleaselah.And tolong, ini bukan masanya untuk bergaduh.Cepatlah sambung cerita
A/N:arraseo,arraseo^mengarah orang pulak,tak sedar diri.Aku author kau just watak dalam ni and aku boleh buat apa2 kat dia^(dlm hati)GEDEBUSH!
"Aduh!Sakit bahu aku"aku mengusap perlahan bahuku yang dirempuh oleh lembaga hitam. Bukannya hantu!
"Okay tak?"aku mengangguk sebagai jawapan kepada namja yang melanggar ku.Macam mana aku tau dia namja?Suara dia.
"Kalau macamtu,okay"namja tersebut terus pergi dari situ. Mataku terkelip-kelip memandang namja yang berlalu pergi dari situ.Apakah?
Dahlah tak minta maaf,belah camtu je.Cold hearted betul. Nasib baik dia tak cakap aku yang langgar dia,kalau tak lama dah aku kata kat dia tak sedar diri.Kesian siapa yang jadi yeochin dia.Entah ade ke tidak. Sapa yang nak namchin cold hearted,ye tidak?Tapi,aku nak sebab orang kata orang yang cold hearted ni setia,takkan cari yang lain.Ish, mengarut betul aku ni.Whatever.
~~~~~~~😂😂
Untuk pengetahuan readers,ini sepatutnya fanfic yang ketiga tapi telah menjadi yang kedua iaitu selepas Our Zone.Tapi fanfic kedua sebenar iaitu Pabo Namchin,saya terdelete.
So, Mianhae Naega😁😁