Fall

52 5 0
                                    

Namjoo POV

Apalah yang dia tengah fikir agaknya?Fikirkan aku agaknya.
Urghh!Shut it,Namjoo.Aku menampar mukaku.

"Ms Kim,apa yang kamu buat tu.Okay ke?"

"Aniyo.Okay je.Tampar nyamuk. Hehehe"aku menggaru belakang leher,cover malu.Dia hanya mengangguk dan kembali krpada proses pengajaran. Hayoung menggeleng kepadaku dan aku membalas dengan sengihan.Pelajar lain yang tadi memerhatikan aku kembali menumpukan perhatian.Aku pula baru menumpukan setelah berangan.Nasib baik aku pandai cover malu.Tapi aku tampar kuat sangat ke?

Kyungsoo POV

PAKK!

Tersentak aku dari awan-awan tiruan aku.Well,aku kindly berangan sepanjang kelas.
Sehun tegur aku pun aku tak dengar sampailah dia tampar tangan aku.Ni semua salah Namjoo.Apa yang dia buat.?Dia buat kesalahan yang sangat besar.Dia buat aku FIKIRKAN DIA.Kenapa aku rasa aku buat ayat keling ek?Whatever lah.
Aku menghiraukan bunyi tersebut dan membaca buku History.Actually,aku bukan baca pun.Aku tenung je.

"Ms Kim apa yang kamu buat tu.Okay ke?"aku tersentak sekali lagi.Bukan nama Namjoo ke tu? Aku terus paling ke belakang.
Aku nampak pipinya merah.Dia tampar pipi dia sendiri ke?Kedudukan kami agak dekat jadi aku boleh nampak jelas.

-Sehun-Kyung -bdk-lain
-bdk-lain -bdk-lain-
-bdk-lain- -Joo-Young-

Dia kata sebab nyamuk.Cam tak logik je sebab kelas kami ni tutup pintu dan tingkap.Aircon pun ada.Semua kelas macamni. Takpelah nanti balik aku tanya.

SKIP
Namjoo POV

"Okay,class dismissed"dalam masa 5 minit sahaja kelas hampiir kosong.Hanya tinggal beberapa orang termasuklah Hayoung,Sehun,Kyungsoo and aku.Excited sangat kot mereka ni nak balik.

Wait,betulke apa aku nampak ni?!Kyungsoo datang ke arah aku.Tak kot,dia balik ikut pintu belakag kot.Aku cuba menenangkan diri.Tarik nafas,hembus.

Actually,waktu aku berangan tadi,aku admit yang aku dah suka dia.Automatically,dia crush aku.Entah apalah yang dia jampi aku,sampai aku suka dekat dia.
Aku sebelum ni terkenal sangat dengan hati batu terhadap lelaki.
Semua yang confess kat aku, semua aku tak accept.So,APA YANG KAU BUAT KAT AKU.

Aku terus mengambil beg dan membei isyarat kepada Hayoung agar keluar.Dia mengangguk tanda faham.Aku terus keluar tanpa memandang ke belakang.

"Namjoo-ah,chakkaman"
Ddd..ddia,sebut nama aku?Aigoo
Apa aku nak buat ni.Aku paling ke belakang untuk melihat siapa yang panggil aku.Hehehe.Evwn aku dah tahu tapi taksalahkan pura-pura.

"Waeyo?"aku mengangkat kening.Kyungsoo yang jarakn'ya tidak sampai 10 cm tersenym dan mendekati aku.Cair aku! Sapa ada bawak peti ais,aku nak pinjam!Dowa juseyo!

"Actually,aku nak tanya,pipi kau okay tak sebab dalam kelas tadi, pipi kau merah.Sekarang pun sama"dia memegang pipi aku. Mata aku terbeliak.Bukan sebab tindakan dia memegang pipi aku.Ia menyebabkan pipi aku bertambah merah lagi adalah. But,pipi aku merah dari dalam kelas.Aku rasa aku nervous sangat waktu dia datang ke arah aku kot.

Kyungsoo terus menarik tangannya apabila termanpak mataku yang terbeliak.

"Mmi..mian..aku tak sengaja" dia menggosok belakang lehernya.Aigoo,dia blushing. Kyeopta.Aku tergelak kecil.

"Takpe.Dalam kelas tadi pun maybe sebab sejuk sangat kot" Aku cuba memberi alasan.Dia mengangguk.

"Aigoo,lepasni bawalah baju sejuk kalau tak tahan"dia tersenyum.Dia membetulkan bang aku.Arghh!Hati aku pun janganlah berdegup bagai nak pecah.Crush aku ambil berat kat aku kot.Kyaa!Aku paling ke tepi untuk mengcover blushing aku dari ternampak Kyungsoo.

Mata aku terbeliak sebaik memandang ke tepi.Sehun dan Hayoung yang berada tidak jauh dari situ membuat bentuk tangan love dan automatically menambahkan blushing yang sedia ada.

"Anyway,kau ada buat apa-apa tak petang ni.Maksud aku,kau free tak petang ni?"tanya Kyungsoo yang masih tidak
sedar lagi kewujudan Sehun dan Hayoung.

"Petang ni?"

Mianhae NaegaWhere stories live. Discover now