JA!! (H2)

9 2 0
                                    

Ik stap uit mijn bed, kleed me aan en ga naar beneden. Als ik beneden ben zie ik mijn vader en moeder niet, er ligt wel een brief je op tafel. Op het briefje staat: lieve madelief wij zijn naar het ziekenhuis, je moeder is aan het bevallen!! Ik word boos, mama heeft helemaal niet gezegt dat ze zwanger was en ze was ook helemaal niet dik! Ik ga naar school als ik daar ben komt Jack naar me toe, 'Waarom kijk je zo sip?' Vraagt hij. Ik antwoord dat mijn moeder aan het bevallen is. 'Gefeliciteerd' zegt hij. 'Nee niet dus.' antwoord ik. 'Waarom niet?' Vraagt hij. 'Nou mijn moeder heeft helemaal niet verteld dat ze zwanger is en ze is helemaal niet dik' zeg ik. 'Oh het is dus niet het goede moment om je wat te vragen??' Vraagt hij 'nou ja je mag het proberen.' Zegt ik 'nou oké hier gaan we dan........ Wil je verkering met mij?' Vraagt hij heel verlegen. Mijn hart staat stil, dit is niet echt dit kan niet, dit is niet waar! 'Jaa natuurlijk!' antwoord ik! Opeens krijgt hij een vreemde grijns op zijn gezicht, ik vraag waarom. Hij antwoord dat hij heel blij is en daarom zo grijnst. Dat doet ie altijd als hij heel blij is zegt hij. Ik vind het wel schattig antwoord ik.
'Oh fijn ik dacht al dat........ Nee nee laat maar.' Zegt hij 'wat bedoel je?' Vraagt ik. 'Nee ik wilde alleen zeggen dat ik nu al van je hou.' Zegt hij 'ik ook van jouw' antwoord ik. 'Zullen we samen naar de les?' vraagt hij 'Ja tuurlijk.' antwoord ik' als de school afgelopen is ga ik samen met Jack naar huis, hij stopt voor mijn huis en geeft me een kus op mijn lip en zegt:" ik houd van jou." 'ik ook van jou' antwoord ik. Dan ga ik naar binnen, maar wat ik daar aantref....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 11, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

is dit echt?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu