Part 4

64 1 0
                                    

"Yeke? " kata Syukri. penjahat itu pun menjawab "Ye sebab saya ada ini! "
lalu menunjukkan alat itu kepada mereka. Rupanya itu hanya pistol sebenar yang sangat kecil.Mereka pun ketawa terbahak-bahak kerana pistol itu sangat kecil.

Raily pun berkata "Hahahahaha kecilnya pistol ni takkan dapat matikan oranglah hahahahha".

Penjahat itu berasa marah kerana mereka gelakkan dia,lalu mengambil alat yang digunakan untuk membesarkan alat dan besarkan pistol itu.
Mereka terkejut dan berkata "Mungkin iya tidaklah sangat melucukan" dengan segera Raily menuju kepada balang yang ada kuasanya,dan mengambilnya semula.

Sementara itu,Syukri  menarik perhatian penjahat itu dengan melarikan diri, apabila Raily telah mendapatkan kuasanya,tiba-tiba dia ditarik oleh penjahat itu dan di sandarkan pada dinding,Raily pun mula berteriak "SYUKRI! " baru sahaja Raily mahu ditembak dengan secepat mungkin Syukri pergi ke hadapan Raily.

Syukri pula yang ditembak oleh penjahat itu kerana dia mengorbankan dirinya untuk Raily, selepas Syukri ditembak, Raily segera mematikan penjahat itu menggunakan kuasanya, budak yang jahat itu pun mengambil pisau, baru sahaja dia mahu menucuk Raily menggunakan pisau itu,Raily sudah mematikan budak itu menggunakan kuasanya.

Raily pun pergi mendekati Syukri dan berkata "Alex kena tembak sekarang  Syukri pula banyak jugalah yang mati bila jaga saya bagus lagi saya yang mati daripada dorang " sambil menangis Raily pun menelefon ambulans.Selepas beberapa minit ambulans pun datang dan segera mengangkat syukri dan penjahat itu kedalam ambulans.

Tapi sudah terlambat dia sudah pergi buat selama-lamanya,tubuhnya telah ditutup oleh kain.Raily menangis teresak-esak lalu meninggalkan tempat itu.

Keesokkan harinya,semasa Raily di atas bumbung dia teringat akan kejadian semalam dan dia tidak mahu ada orang jaga dia lagi,lalu berkata "Ini perkataan terakhir yang saya cakap saya sayang kamu semua! "  lalu terjun dari bumbung.

-Tamat-

Maaf ya kalau ada kesalahan ejaan:-) 

Menolong Sigadis CacatWhere stories live. Discover now