Úvod

30 3 4
                                    

Bylo mi patnáct.Žila jsem spokojený život.Měla jsem kamarády,kluka kterýho jsem milovala.Vstávala jsem ráno okolo deváté ráno.Za hodinu jsem měla být na tréninku se skatem.Oblíkla jsem si černé džínové kraťasy a růžové volné tílko.Vzala jsem skate a jela.Stavila jsem se ještě pro  ledovou tříšť,protože byl strašnej hic.Dojela jsem na místo,na kterém se skatem trénujeme.Zopakovali jsme si jízdu a připravovali se na soutěž.Měla záčit za čtvrt hodiny a já se jako osyka klepala už teď.Vysílali přímo z televize v  přímém přenosu.Byla to pro naše město velká událost.Tribuny byli přeplněné lidmi.Nenápadně jsem tikala očima,jestli tam nezáhlídnu rodiče,kamarády nebo někoho koho znám.Vypadalo to beznadějně,když v tom jsem objevila hlouček všech mých dobrých duší.Zamávala jsem na ně a poslala jim vzdušný polibek.Začala soutěž.Byla jsem jako poslední.Koukala jsem na jízdu mých soupeřů a soupeřek.Byli dokonalí.Bála jsem se.Šla jsem na řadu.Naposledy jsem se podívala na tribunu.Zahlídla jsem mojí mamku jak drží ceduli na které je napsáno"Amanda je nejlepší"(kdo by nepochopil,Amanda je moje jméno ;))Všichni řvali a jásaly.V hlavě jsem si zopakovala na co si mám dát při jízdě pozor a potom jsem konečně vyrazila.Zdálo se,že mi to jde od ruky.Slyšela jsem hlasatele,který komentuje mojí jízdu.Užívala jsem si to,byla jsem neskutečně šťastná.Dojela jsem do cíle,kde mě čeklal můj kluk Nick.Byl neskutečně hezký a všichni mi ho záviděli.Dojela jsem k němu.Objal mě a dal mi pusu do vlasů."Byla jsi nejlepší Am."Zachvíli za mnou doběhl zbytek rodiny a kamarádů.Všichni mě objímali.Usmívala jsem se jako blázinek."Za chvíli bude vyhlášení.Pojď půjdeme víc dopředu."řekla mi mamka a znovu mě objala.Společně jsme vyrazily víc dopředu.Vše už bylo nachystáné.Nad námi poletoval vzduch,plný napětí a očekávání.Za nedlouho se už konečně začaly vyhlašovat výsledky.Vyhlašovalo se od třetího místa do prvního.Hlasatel:"Tak jsme se tu už konečně všichni sešly na očekávané výsledky.Chcete je znát?"Ánoo"odpověděl dav."Na třetím místě se umístí........Zack Evilthon."Všichni začaly jásat,když na podium přišel pohledný kluk z potetovanou paží.Stoup si na třetí stupeň ve stupních vítězů.Dali mu medaily a obrovskou kyytici."Na druhém místě se umísťuje....á počkat změna....dav zabučel."Na druhém místě se umísťuje............ Alex White."Sakra"řekla jsem trochu sklesle,protože už sem si žádné šance nedávala.Zase se odehrálo to samé.teď už se měl vyhlásit vítěz.Nikdo už neječel.Byla to neopakovatelná atmosféra."Na prvním místě se umístí.....Amanda Párkrová!"kapky mi začaly nezastavitelně stékat po oblyčeji a já byla neskutečně šťastná.Nick mě objal a já ho chytila za kořínky vlasů.Dal mi polibek.Bylo to neskutečný.Všichni se na mě nasáčkovali a já se musela od Nicka odthnout.Když už mě konečně všichni pustili,vyšla jsem na podium.Všichni neskutečně vřískali a jásaly.Kamery mě natáčely.Naopakovatelný zážitek.Stoupla jsem si na nejvyšší stupínek ve stupních vítězů.Měla jsem tak dokonálý vyhled na dav přede mnou.Záhlédla jsem i pár nenávisných pohledů mých soupeřů,ale to mě netrápilo,je to jenom soutěž.Zachvíli ke mě došel sám pořadatel a dal mi zlatý těžký pohár.Zvedla jsem ho jednou rukou do vzduchu.Všichni ještě víc jásaly.Když jsem se vrátila zpět ke všem mým blízkým.Objala jsem je.Zachvíli se všichni rozešly.Nick musel jít něco dodělat,že se prý k večeru staví.Mamka rozhodla že to pojedeme zapít do nedaleké restaurace naložily jsme můj skate,pohár a ceduli s nápisem"Amanda je nejlepší".Táta řídil.Mamka seděla místě spolujezdce a já sama vzadu.Byla už tma a viděla jsem jenom občas projíždějící auto."Zlátičko,ty si naše hvězda,miluji Tě."řekla mi mamka tím nejmilejším hlasem.Pamatuju je jenom  tátu jak točí volantem,mámin viděšený výraz a zvuk jako,když se třou gumy.Nárazník nás neuchránil a my se zřítily z mostu.Nebyl moc vysoký.Viděla jsem tátu jak klečí a v náručích má mojí mámu."Lásko,ty to zvládneš"pošeptal jí do vlasů.To je vše co si pamatuju,potom mě zahltila tma a já se probudila až v nemocnici na nemocničním lůžku.



Takže ahojte všichni.Doufám že se vám moje první kapitolka téhle knížky líbila ;).Rozhodla jsem se tuhle kapitolu rozdělit na dvě části,aby to nebylo zas tak moc dlouhý,doufám že mě za to neukřížujete. Budu hrozně moc ráda když napíšete komentáře ať už v negaativním či pozitivním světle,taky samozřejmě za votes.Všechno ráda oplatím                                                                                                                                                    Vaše Ell <3

Chalet girlKde žijí příběhy. Začni objevovat