2. Bölüm

260 5 0
                                    

 Tabi onunda her genç kız gibi sırları vardı. Sır dediysek bi cinayete tanık olmamıştı tabiki veya genc bi casusta degildi. Ama herkesten sakladıgı defteri böyle hissetmesine neden oluyordu. O aptal deftere bu kadar anlam yüklemiş olmasının tabiki mantıklı bi açıklaması yoktu sadece kırmızı kaplı bi defterdi işte. Ama içinde kendi yazdığı şiirler sözler ve şarkı sözleri vardı. Sevdiği sanatçıların birgün söylemesini hayal ettiği şarkı sözleri. Ve tabiki kimsenin bundan haberi yoktu. Yaşayan hiç kimsenin. Çünkü biri defteri ele geçirirse onu yaşatmamıyı planlıyordu. o içine kapanık değildi utangaç hiç değildi. Yazdığı şeylerede güveniyordu. Sadece herkesin kendine ait sırları olması gerektiğine inanırdı. Mahremiyete saygı gösterirdi. O yüzden defteri kaybettiği o lanet günü hiç unutmıycaktı. Ama asıl unutamayacağı şey defteri kaybettikten aylar sonra şarkı sözlerini daha önce hiç duymadığı bi grup tarafından söylendiği duyduğu an olucaktı. Başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissetmişti. Kimdi bunlar neyin nesiydi bu grup şarkı sözlerini nasıl bilebilrlerdi. Defter onların elindeydi .İyi ama nasıl olmuştu bu. Defter nasıl ellerine geçmişti. Bunu öğrenmeye yemin etti ve intikamını almaya. Bugüne kadar değil böyle şeyler yapmak aklından bile geçirmemişti ama bu onun defetriydi onun hislerini çalmışlardı. En kısa zamanda bu işin aslını ortaya çıkarmak için plan yapmaya başladı.

Üzgünüm; Seni Seviyorum..(Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin