''Dus je maakt het uit via de telefoon?'' mijn ogen vullen zich op met tranen. ''Ja, het is beter zo.'' Ik druk weg en laat me vallen op mijn bed. Waarom? waarom maakt Liam het uit via de telefoon? Ik scroll door mijn filmrol en verwijder al onze fotos en filmpjes samen, ik veeg mijn tranen weg. Het is uit, het is over.. na 1 jaar.. ik open Twitter en scroll door mijn tijdlijn.
@demischoutennx: heartbreakings won't makeyou die, it will just make you a stronger person, with a stronger heart.
Ik zucht en kruip mijn bed in, wat een rotdag. Ik veeg de tranen aan mijn kussen af en val in slaap.
Ik schiet wakker, hoelang heb ik geslapen? Ik pak mijn onder mijn kussen vandaan 3:14PM ''fuck'' zeg ik zacht. Ik kijk naar mijn meldingen en druk op Twitter.
@jeremyfrieser: if you want to talk? i'll be here <3
Jeremy Frieser? Wie de fuck is dat nou weer? Ik druk op zijn account.. 45k volgers. Vast allemaal fake volgers.. ik druk zijn profielfoto aan. Wel cute opzich. Op precies dat moment krijg ik een privé bericht.. (J=Jeremy)
J: hey
Me: uh hoi?
J: sorry, dat ik je zo lastig val midden in de nacht XD
Me: waarom ben je wakker?
J: opnames XD
Me: opnames voor wat?
J: mijn youtube kanaal.. AltijdCompilaties
Me: o oke maar uh ja waarom ''val je me lastig''?
J: nou ik zag je tweet... en ja
Me: maar ik ken je niet eens.
J: je kan me wel leren kennen ;)
Me: uh juist ja! goodnight
J: slaap lekker :)
What the fuck was dat? Ik sluit Twitter af en open snel Youtube. ''AltijdCompilaties'' ik druk een filmpje aan. Vandaar zoveel volgers.. Ik zucht en druk mijn telefoon uit leg hem aan de lader en ga weer liggen. Ik val gelijk in slaap.
J: g'morning :$
Me: hey
J: nog een beetje geslapen?
Me: jawel..
Wat moet die gast allemaal van me? Ik leg mijn telefoon aan de kant en doe mijn kleren aan. Vandaag zou ik met Anna naar Amsterdam gaan om eindelijk eens bij te kletsen en even lekker te shoppen. Maar nu Liam het heeft uitgemaakt voel ik me naar, verdrietig en zou ik me het liefst op willen sluiten de rest van de dag. Maar om nu af te zeggen is ook laf, en zo ben ik niet.
Ik loop de trein in en ga in de stilte coupé zitten. Ik pak mijn telefoon erbij en zie weer allemaal meldingen van Twitter.
J: Hi!
Me: hai
J: what ar u doing?
Me: zit in de trein omw Amsterdam
J: aha, ik ben nu ook in Amsterdam geheh :P
Me: nice
J: je zit vast niet op me te wachten... sorry.
Huh? waarom opeens? Ik zucht en leg mijn telefoon weg. Sommige mensen ook op deze planeet.. Je zegt niet eens iets of mensen lopen dingen al te lullen. Maar hier heb ik ook geen zin in..
Me: Nee wacht .. ik ken je gewoon niet zo goed en weet niet wat ik hiervan moet vinden.. En zoals je mijn tweet al zag het is net uit met mijn relatie dus ik zit hier ook niet zo op te wachten.
J: right, ik snap je wel.. maar als je wilt praten ben ik er voor je :$ <3
Me: u sweet :$
J: :)
Ik glimlach zwak, hij is wel leuk opzich. Het tegenovergestelde van Liam eigenlijk. Liam was hard voor me, dat was ik ook nodig. Jeremy is zacht en snel ja.. bezorgd ofzo?