002

70 8 2
                                    




Ik open mijn ogen, waar ben ik nu? 5 minuten in Amsterdam zie ik op het bordje staan. Ik ga overeind zitten en pak alvast mijn spullen. Ik doe mijn telefoon gauw in mijn tas en kijk om me heen. Langzaam voel ik de trein stoppen. Fijn, nu Anna zoeken.

Ik loop naar buiten en kijk om me heen. ''Deeeemm!'' hoor ik vanaf rechts. ''Annnn'' roep ik en ren naar haar toe. ''Lang niet gezien!'' zegt ze. Ik knik. ''Wat is er?'' ''Het is uit met Liam,'' zeg ik zacht en voel de tranen weer opkomen. ''Waarom?'' ''Hij voelde het niet meer ofzo,'' ik schud met mijn hoofd en voel de tranen over mijn wangen glijden. ''Hij is het je niet waard, je kan beter krijgen..'' zegt Anna en ze trekt me in een knuffel. Gelijk denk ik aan Jeremy. Waarom? Waarom Demi? Je kent die gast amper. ''Thankyou Ann, i have missed you.'' zeg ik glimlachend. Ik laat haar los en samen lopen we het station af. Ik pak mijn mobiel uit mijn tas en kijk even of ik nog berichtjes heb. Stiekem in de hoop van Jeremy..

J: veilig aangekomen?

Me: sure :)

Ik glimlach, je kent iemand amper maar toch voel je gelijk een goede klik. Vooral met Jeremy. ''Jo meid, waar zit je met je gedachten?'' vraagt Anna. ''O, nee niks..'' mompel ik. ''Heb je iemand anders op het oog?'' lacht Anna. Die meid kan zo goed gedachtes lezen. ''Uh..'' voordat ik iets kan zeggen begint Anna te lachen. ''Wie is de gelukkige?'' ''Ik weet nog niet zo goed of ik hem leuk vind Ann..'' ''Nou en! Vertel het gewoon'' Ik zucht. ''Jeremy'' zeg ik zacht. ''Jeremy wie?'' ''Frieser..'' ''O M G DEMI!'' schreeuwt Anna. Ik doe mijn handen voor mijn oren, ''jezus Anna doe even normaal!'' ik haal mijn handen voor mijn oren weg. ''Hij is ZO knap, praat je met hem? Laat het gesprek zien!'' ratelt Anna door. ''Huh, hoe ken jij hem?'' vraag ik. ''Uh Youtube! Duh,'' glimlacht ze. Ik aarzel maar pak het gesprek ''kijk'' zeg ik. Anna trekt mijn mobiel uit mijn hand en leest aandachtig door. ''Hij vind je leuk!'' roept ze. ''No,'' zeg ik lachend. ''Hou er nou maar over op,'' zeg ik. En loop richting het centrum.

''Starbuuuuucks!'' roept Anna. Ik glimlach en loop naar binnen. ''Een normale koffie,'' zeg ik. ''Wat is je naam?'' ''Demi'' ''Mooie naam,'' zegt de jongen en knipoogt. Ew, ik voel me gelijk vies. ''Dankje,'' zeg ik zacht en betaal. Ik wacht totdat Anna klaar is met betalen ''vies jongetje daar,'' zegt Anna. Ik lach en knik, ''yup.''


''Ik vond het echt heel gezellig,'' zeg ik terwijl ik Anna knuffel. ''Ik ook, we moeten elkaar echt vaker zien!'' ''Zeker,'' ik zie de trein aankomen rijden en laat Anna los. ''bye bae, gonna miss u'' zeg ik zacht. Anna glimlacht en zwaait. Ik loop de trein in en neem plaats achterin. Dit keer niet in de stilte coupé. Ik zwaai Anna uit en pak gelijk mijn mobiel erbij.

Me: heyyy!

J: hai

Me: zou ik je nummer mogen? ik vind dit niet zo praktisch :$

J: sure: 061234567890

Me: thankss

Ik open ''Contacten'' en plak het nummer. ''Jeremy'' zet ik vet droog neer.

You: heyy x demi

J: hai x

You: what ar ya doinggggg :P

J: editten... :(

You: ik vermaak je.

J: yash

Ik glimlach en blijf nog even appen met Jeremy.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 16, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

TWITTER || JFWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu