Prima zi de scoala

35 1 2
                                    

     Daca tot incep cu gimnaziul hai sa o fac din clasa a 5 a . Pai nimic special doar ca trebuie sa te obisnuiesti cu un program care la inceput e favorabil dar dupa cate luni cand vine gerul si iesi la 18;30 si mori de frig nu prea mai e asa dragut . 

    Sa revenim la oile nostre . Prima zi ...hmm ... adica sincer un buchet de flori sa stai vreo 2 ore sa asculti niste oameni care chiar  cred ca le pasa ce zic si o clasa noua nimic special . Adica iti da cartile si relativ vii dimineata si inca o data dupa-amiaza doar pentru 2 ore .... ( nu se gandesc ca unii fac doar o ora pana acasa si tu ii chemi pentru 2 ore in care nu faci nimic ) . Primesti cartile , le rasfoiesti nimic nou pana cand vezi la cineva ca le are complet noi si la tine sunt pagini rupte . De-abia peste o saptamana doua poti sa te duci sa le schimbi . 

   Si era o chestie cu seful clasei ... Responsabili cu biblioteca ,  cu directoare ( doamna directoare in caz ca va citi un profesor ) si  cu cabinetul medical . Cel mai tampit si cautat e ala de sef al clasei care printr-o minune se face ca fix eu sa il iau . Din momentul ala devii printre cei mai barfiti oameni din clasa si nu doar pentru ca esti sef si cica ai fite ci pentru ca se spune ca nu il meriti . Evident vei fii intrebat " Il vrei " iar tu bucuros vei raspunde " Da , multumesc " pentru te gandeai si tu ca te bagi in seama care e cel mai rau lucru in gimnaziu . Peste doua saptamani o sa vezi ca se linistesc apele dar nu cum vrei tu . 

     Cu " functia " asta esti mereu un model pentru colegii tai si totusi nu stii bine de ce esti . Iti faci priteni noi uni rai alti buni si cam atat asa cu o mare parte din prima saptamana pentru ca in rest vei face cunostinta cu cei mai tampiti sau buni profesori din viata ta .

     Astept pareri si faze amuzante din viata voastra de elevi  .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

VIATA UNUI SCOLARUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum