Bölüm şarkısı : Imagine Dragons-Demons
Bizim Ozan aşkını itiraf etmişti.Tabi herkes 'köyden indim şehire' misali şaşırıp kalmışlardı.Ben hariç.Ben bir şeyler seziyordum,zaten birkaç gündür aklıma takılmasının sebepleri arasındaydı.Ozan'ın hareketlerini izliyordum ama bu kadar hızlı açıklayacağını tahmin etmemiştim derken Buğra konuşmaya başladı ciddi manada hem de.
'' Olum bu şaka falansa hangi kameralara konuşucam.Şaka felan yapmayın.Bu evde şakaları ben yaparım hiç komik değil ! '' Buğra'nın böyle tepki vereceğini tahmin etmiyorduk.Dalga geçer falan sanmıştım.Yine süt dökmüş kediler gibi duran Beyza boğazını temizledi ve kekelemeye başladı.
'' Be-be-benn şuan çok şaşkınım.Aklım almıyor.'' dedikten sonra ağzını birkaç kez açıp kapattı,sonunda susmayı tercih etti.Herkes Beyza'dan açıklama beklerken bu sefer atağı yapan Tolga oldu.
'' Beyza ! Ufo görmüş yerliler gibi apışıp kalma da ortada ne dönüyor,benim şah damarımı çatlatmadan söyleyin artık biriniz.'' diye çıkışınca,Tolga'nın bu atağını ve Buğra'nın dalga geçeceğini sanıp ciddi bir olay varmış gibi tepki vermesi,öncelikle beni 'salak mı bunlar' ifadesine soktu.Beyza'yı ve Ozan'ı da çok şaşırtmıştı.Ozan tam ağzını açacakken Canan teyze sanki boğazına megafon kaçmış gibi;
'' Ozaan! Hadi gidiyoruz oğlum.'' diye seslendi.Tabi bizim grup tek bir kelime edememişti bu durum hakkında.
...
O günden bu yana 2 gün geçmişti.Tolga ve Buğra teyzelerini çok sevdikleri ve özledikleri için ziyarete gitmişlerdi.Beyza olanların tribine kapılıp eve tıkılmıştı.Ozan ise o günden sonra buraya nasıl geleceğini bile bilmiyordu ve kararsızdı.Ben ise babamın çalıştığı yere yani hastaneye gelmiştim şuanda.Kendisi genel cerrahtı ve çalışkandı.Ona hep özensem de onun gibi olamamam beni evlatlık edinmişler hissine kaptırıyordu.Babamın odasındayken,odasına gelen yardımcı asistanı bir hastada acil durum olduğunu bildirip babamı çağırmıştı.Normalde hiç meraklı biri değilim ama sıkılmıştım.İşte insanın başına ya meraktan ya da -siz onu anladınız-
Babamı takip ettim tabiki.Babam 208 nolu odaya girdi.Kapı birazcık aralık kalmıştı.Tabiki babamın asistanları ve hasta,benim içeri bodoslama daldığımı görünce rap söyleyen Eminem gibi anlaşılmayan bakışlar attılar.Ben durumu toparlamak adına ;
'' Hıı,şeyy,ben sadece yer çekiminin ve hastanenin iyileştirme kuvvetinin her yerde aynı ölçüde mi diye olduğunu kontrol ediyordum ki aa! bir baktım ki bu odanın içerisindeyim.''dediğimde durumu daha da batırdığımı anlamıştım,babamın her zamanki sert bakışlarlarıyla.Kafasıyla resmen beni kovmuştu.
Ne var yani,tamam anlamıyorum madem rahatsız oldunuz,kapıya '' içeri girmek yasaktır.'' yazsaydınız.Evet burası otel olmayabilir,ben kendimi filmlere kaptırmış ta olabilirim ama haklıya haklı yani şimdi.
Ben kendi kendime konuşurken etrafımdakilerin bana cins cins bakmaları,akıl hastanesinden kaçan şizofrenik bir hasta gibi hissettiriyordu.
Eve gelip yatağa füze gibi fırlamıştım.Annem geldiğimi farkedince odaya dalarak meşhur triplerine başladı.
'' Kız sen nasıl evlatsın.Anne ben geldim ne yaptın,nasıl gidiyor derler.Valla biz seni evlatlık mı aldık cami avlusunda mı bulduk bilmiyorum.''
'' Ah anne ! ben de tam onu söyleyecektim.Siz beni evlatlık mı edindiniz Allah aşkına !'' deyip devamını getiremeden annem başladı.Yani dırdır çok yakında Betül'ün odasında-da-da (yankı efekti fiçuuv).
'' Kız sen halana mı çektin hemen anneye çemkiriyorsun.Millete ibret olsun diye valla seni bebeklik donlarınla okulun direğinde sallandırırım haberin olsun.'' . Al buyrun cenaze namazına.Annemin bu itemlerine hiçbir şey diyemiyordum çünkü dediğini yapardı.Füsun sultandı bu.Bazen düşünüyorum babamla annem ters karakterdeler diye.Babam sakin ama bir o kadar da otoriterdir.Ama annem esprili,çoğu şeyi kafasına takmayan biriydi.Diğer bir deyişle ''cool anne''.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAMATAİZM
Ficção AdolescenteSiz de salak ama ilginç bir arkadaş grubunun şamatalı hayatına buradan buyrun. Tanıtım ya da ön açıklama gibi bir şey yapmayacağım çünkü üşeniyoz kardeşim.