Deli Fişek Oyuncular

7 0 0
                                    

1. Eylül Bilgi : Eylül , iyi , güzel samimi ve çok kıskançtır . Sevdiği adam tarafından çok üzücü bir şekilde nikah masasında bırakılmıştır . Simay ve Balım ile de sistaslardır .

2. Kaan Sedat Bürütekin : Yakışıklı , dürüst ve sevdiğinin arkasından koşan bir tipdir . Artistir ve futbol aşığıdır . Eylül ' ü nikah masasında bırakmış ve hata yapmıştır . Ve hala Eylül ' ü sevmektedir . Deli Fişek adında bir restorantları vardır .

3. Bülent Şafak : Bülent Balım ile sevgilidir . O da Kaan gibi tam bir futbol aşığıdır . Deli Fişek ' in ortağıdır . Kaan ile çok yakınlardır .

4. Simay Sondurak : Simay , Balım ' ın ve Eylül ' ün en yakın arkadaşıdır . Hakan ' ın da eşidir . Kızların içinde birnevi aşk doktorudur .

5. Balım Dinçer : Balım , Bülent ile sevgilidir . Simay ve Eylül ile çok yakın arkadaştır . Güzel , samimi , sevecen ve bir o kadarda kıskançtır . Her kız gibi anlamadan dinlemeden ortalığı karıştırır . Çok konuşur . Ama çok da duygusaldır .

6. Süheyla Bilgi : Süheyla Eylül ' ün annesi , Rıza ' nında eşidir . Kızı için elinden gelen herşeyi yapar . Kocası ile hergün atışmaktadırlar . Ama ginede içten içe kocasını sevmekedir .

7. Rıza Bilgi : Rıza Eylül ' ün babası , Süheyla ' nında eşidir . Zengin bir iş adamıdır . O da kızı için her şeyi yapar .

8. Ceyda Ak : Ceyda , Kaan ' a aşıktır . Eylül ve kızlarda bunun farkındadırlar ama Kaan buna inamamaktasır . ceyda Kaan ' ı kazanmak için elinden gelen herşeyi yapmaktadır . Meliha ise bunlarda habersiz Ceyda ' ya yardım etmektedir .

9. Meliha Bürütekin : Mahallelerine yeni taşınan Ceyda ' yı , Sinan İle evlendirmek ister . Ve Sinan ' ın annesidir .

10 . Hakan Sondurak : Hakan ile Simay evlidir . Kaan ve Bülent ' inde arkadaşıdır .

11. Havva Işıl : Kaan ' ın Ablası , Necip ' in Eşidir .

12. Necip Işıl : Kaan ' ın eniştesi , Havva ' nın kocasıdır. 

13. Bengüsu Sondurak : Simay ve Hakan ' ın kızlarıdır .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deli Fişek OyuncularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin