- Kouha, to jest Yoshiko Tsushima. Będzie u nas mieszkać przez jakiś czas- powiedział Kouen pokazując na dziewczynę.
- Może i mnie już przedstawiali, ale jestem Kouha Ren. Miło mi pannę Yoshiko poznać- Kouha podszedł do Yoshiko i lekko ścisnął jej rękę i ciepło się do niej uśmiechnął, przez co dziewczyna lekko się zarumieniła.
- Mi również miło cię poznać - powiedziała dziewczyna odwzajemniając uśmiech.
- Dobrze- odezwał się Kouen- Kouha, oprowadź Yoshiko po pałacu, łatwo się tu zgubić.
- Dobrze, bracie- odpowiedział Kouha i podszedł do drzwi prowadzących na korytarz. Dziewczyna od razu ruszyła za nim. Pałac był wielki, więc trochę im to zajmie.
~Time skip, bo autorka jest leniem~
- Wiesz już, gdzie będziesz mieć swój pokój?- zapytał Kouha.
- N-nie. Może spytamy się Kouena?- spytała dziewczyna. Po chwili uświadomiła sobie, że chłopak mówił jej, że wszystkie pokoje są jakoś zagospodarowane, przez co będzie musiała go z kimś dzielić. Ich rozmowę przerwał głos dochodzący zza nich.
- Kouen mi nie mówił, że będziemy kogoś gościć.
- Yoshiko, to jest Koumei, ale mów na niego po prostu Mei. Jest drugim najstarszym z naszego rodzeństwa- powiedział Kouha pokazując na swojego brata. Po chwili z dołu cała trójka usłyszała wołanie na obiad.
- Nareszcie- rzekł Kouha.
Gdy wszyscy byli już przy stole i jedli obiad, Kouha zapytał swojego brata:
- Bracie, gdzie Yoshiko będzie miała swój pokój?
Kouen przez chwilę zastanawiał się nad tym, aż odpowiedział:
- Z tobą- Kouha- Kouha i Yoshiko przez chwilę zamarli, spojrzeli się na siebie na wzajem, a potem na Kouena. Widać było, że Koumei i Sharrkan śmiali się do siebie, co chwilę patrząc na Kouhę lub Yoshiko.
~~~~~~~~~~
Oj Kouen, ty potworze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czemu nie mogę przestać tego słuchać?
CZYTASZ
,,Słodziak- Kouha Ren x Yoshiko Tsushima FF"
Romance17-sto letnia Yoshiko Tsushima przeprowadza się do Imperium Kou ze swoim bratem, Sharrkanem, na prośbę jej przyjaciółki i z powodów problemów w Sindrii. Czy Yoshiko i chłopak, którego tam poznaje odkryją tajemnicę bogini Kirakishou