Pátek...
Den jako každý jiný. A proto začnu jako vždy. V 6:00 mi zazvoní budík a já líně vstanu. Zajdu do koupelny, kde se osprchuji ( se sádrou stále těžké) a vyčistím zuby. Pak mé kroky směřují do šatny, kde si musím vybrat něco na sebe, přeci jenom asi nepůjdu do školy nahá. Nechce se mi nic moc řešit, tak si vezmu černé džíny do pasu, co jsem si včera koupila a bílou košili s černými srdíčky. K tomu jemné perly jako náušnice. Make-up moc neřeším, takže řasenka, jemné linky a červená rtěnka a ano nepoužívám make-up, protože myslím, že na pleti nic nemám. Mam ji pěknou a bez akné. Své hnědé vlasy mám asi po lopatky, takže se rozhodnu si je zaplést do francouzského copu. No a jelikož jsem svou rutinu stihla do 6:40, což je o deset minut dřív než obvykle, rozhodnu se ještě podívat na učivo na dnešní test. V 6:55 mířím do kuchyně pro snídani, kterou dnes tvoří tousty od mamky. ...
Se sádrou dokulhám do auta a nasednu. Dnes nejdu autobusem a tak mě veze taťka, protože má kancelář blízko.Když vejdu do školy všichni na mě civí jak na debila ale že by mi pomohli to ne. No nic. Proč to asi bude? Jasně protože nikoho nezajimám. Rodičům neříkám, že mě tu nikdo moc nemá rád, protože už toho tak mají nad hlavu.
Projdu kolem skříněk ostatních a najdu si svoji. Odemknu a vložím učebnice co nepotřebuji a jdu na hodinu. Naštěstí je ta fyzika až 3. hodinu. Teď máme Anglickou literaturu a probíráme Shakespeara. Ten je super, a proto jsem se na konci hodiny přihlásila na referát. Samozřejmě nechybělo pár oslovení šprtka ze strany mé třídy, ale já už se to naučila ne vnímat.Zbatek dne proběhl normálně a i ten test snad dopadne dobře.
Došla jsem domů, udělala úkoly a zkoukla film.Ahoj! 💕
Další kapča, snad se líbila.. i když to nikdo nečte..😬😁
Btw: v mediich jsou moje vlasy, ale chtěla jsem upřesnit barvu a ten cop💎
YOU ARE READING
F.O.R.E.V.E.R
RomanceAhoj! No vidíte, tak to dopadá, když už teď nevím co psát. Začnu asi takhle, Jmenuji se Barbora, ale nemám ráda oslovení Bára, Barbora... Takže mé "umělecké" jméno je Baru (dekuji za něho mamince) Jsem naprostej milovník koček. Mám dvě kočičky...