Stěhujeme se?😭

11 1 0
                                    


Ahoj. Jmenuji se Zara. Zara Jackson. Celkem divné jméno, ne? Jsem divná blondýna o které většina lidí říká, že se chovám jako skoro každá blondýna. Prý jsem namyšlená a blbá. Nedávno..abych to upřesnila, tak 4. listopadu jsem oslavila 18 let.  Na to, že v Londýně žiju už tolik let, tak tu mám jen dva kamarády, které ale znám už od školky. Kamarádku Lily a ještě jednu kamarádku Amy. Obě jsou starší, než já, ale to mi nijak nevadí. Jsem celkem náladový člověk, ale tu náladu rychle dokáže zpravit hudba. Pustím si písničku od mého idola. Každý už asi ví, kdo to je. Ano.  Justin Bieber.💕 Dám si do oušek sluchátka a pustím si nějakou jeho písničku. Zavřu očka, odpočívám a postupně se zbavuju deep nálady. Bydlím jen s mamkou, protože táta odešel ještě, než jsem se vůbec narodila a nevím o něm vůbec nic. Mamka o něm nerada mluví a proto se jí na něho radši ani na nic neptám. Mezi moje koníčky patří sport, fitko a takové blbosti. Jsem spíše sportovní typ. Strašně ráda sportuju a myslím si, že to na mě jde celkem poznat. 

Jednoho dne si tak ležím v posteli a zrovna mi do oušek hrála Justinova písnička Purpose. Byla jsem do ní tak zaposlouchaná a pomaličku jsem se odebírala do říše snů, když se mě najednou dotkla ruka a já i hned věděla, že to byla mamka, protože nikdo jiný v domě nebyl a každý zná moje pravidlo. Když jdeš ke mně do pokoje, tak před vstupem zaklepej! Jen mamka tohle pravidlo nemusela dodržovat.

,,Ahoj zlatíčko.'' Povytáhla koutky v náznak sladkého úsměvu a já jí úsměv jen opětovala. ,,Copak potřebuješ, mami?'' Podzvedla jsem tázavě obočí, mamka se nadechla a začala mluvit. ,,No.. Víš, jak odešel tatínek, když jsi ještě nebyla na světě?'' Já jen pozorně mamku poslouchala a na její otázku jsem přikývla, mamka pokračovala ve svém monologu: ,,Už od té doby tady nikoho přeci nemám a nedávno mi volal tvůj strýc Jacob. Zrovna je v Kalifornii čtvrti, kde on bydlí prý na prodej jedna překrásná vila a taky přece víš, že my nepatříme mezi lidi, co by si něco takového nemohli dovolit, viď? Já tu vilu koupila a Jacob už všechno ostatní zařídil. Pro věci prý přijede s jednou firmou a my zatím máme vyrazit a co tam dojedeme, tak do hodiny by tam měly být věci. Vím, že to pro tebe bude hodně težké přijít o Amy a Lily, ale mluvila jsem s jejich rodiči a oni svolili, že za tebou holky můžou jednou za dva měsíce na týden leťet, tak se nemusíš ničeho bát a tam si určitě přátele najdeš.'' Asi v polovině jejího monologu, kdy řekla, že se stěhujeme do Kalifornie mi spadla čelist a já měla pusu dokořán a vykulený očka. 

Chtělo se mi brečet, protože přijít o Amy a Lily by mě opravdu zabilo. Jsou to moje nejlepší kamarádky už od školky a mám je strašně moc ráda. Když mi mamka řekla, že za mnou budou jednou za dva měsíce na týden létat, tak jsem byla šťastná. 

Pomalinku přicházelo k odjezdu a já byla donucena se nějak zkulturnit. Vstala jsem s mé pohodlné postele a pomalým krokem došla na druhou stranu místnosti, kde byla skříň s mým oblečením a dlouho jsem přemýšlela. Nakonec nezbývalo moc času a já se rozhodla pro obyčejnou kombinaci, kterou nosím dost často a cítím se v ní hodně dobře. Černé legíny s černou teplou mikinou. Vím, že je venku zima, ale já nějak nemám zájem nosit bundy a radši si vezmu dvě teplé mikiny, ale teď, když půjdeme jen k autu a potom pár kroků do nového domu mi stačila jen jedna. Oblékla jsem si to a vydala se do koupelny, která byla bohužel dole a já musela jít po těch točivých schodech na kterých už jsem si párkrát ublížila. Nesnáším je. Snad už v tom novém domě budou normální schody. Došla jsem do koupelny a postavila se před zrcadlo. Nejdříve jsem si vyžehlila vlásky, abych nevypadala jako čarodejnice. Nanesla jsem si na svůj hrozný obličej malou vrstvu make-upu, na řasy řasenku. Vzala jsem si z poličky flaštičku s parfémem a trošku se navoněla. Zhasla jsem v koupelně a šla do kuchyně za mamkou.

,,Zaruško?'' Ozvalo se od sporáku a já pocítila dokonalou vůni maminčiných palačinek, které neskutečně miluju. ,,Udělala jsem ti pár palačinek, ať po cestě potom nemáš hlad, beruško moje. A neboj se..všechno to spolu zvládneme.'' Ovinu kolem mě ruce a já byla v jejím dokonalém hřejivém objetí. ,,Děkuji ti mockrát mami. S tebou se nebojím ničeho. Mám tě ráda, mami.'' Poslední větu jsem jí pošeptala do ouška a posadila se ke stolu. Mamka přede mne položila talíř s palačinkami a já dokázala sníst jen dvě. Jedla jsem pomalu a přesto mě po dvou bolelo bříško a já věděla, že jsem plná. Většinou zdlábnu tři nebo čtyři a ještě jsem v pohodě, ale teď jsem z nervozity měla jakýsi stažený žaludek. ,,Děkuju, mami. Ty palačinky byly výborné.'' Mamka dojedla zbytek.

----------------------------------------------

Posadila jsem se do auta a připoutala. Upřeně jsem se pohlédla na dům a začala tak trošku vzpomínat, co všechno jsem v tom domě prožila.. Bylo toho hodně a já ještě na poslední chvilku zamávala sídlu mých vzpomínek. Dala jsem si do oušek sluchátka a pustila si skladby mého idola, které tak neskutečně miluju a vždycky mi dokážou zvednout náladu. V tuhle chvilku jsem to opravdu potřebovala a jelikož jsem byla celkem unavená, tak to vyčerpání a Justinovi písničky udělaly své a já se pomalu, ale jistě dostala do říše snů.. 


Život s Justinem?💞🔥Kde žijí příběhy. Začni objevovat