Mi-am luat pijamalele si m-am pus in pat uitand sa-mi setez alarma.
$Ma trezesc foarte ametita,ne putund miscandu-mi mainile si picioarele.Imi dau seama ca sunt legata.Incerc sa tip,dar nu pot din cauza scociului dur de la gura.Usor,usor incep sa-mi cada lacrimi pe obrajii mei calzi.Plangeam si ma gandeam oare cine ar fi putut face asa ceva..Imi strang genunchii si imi bag capul in poala plangand mult mai tare.Eram intr-o camera care parea a fi dintr-o tabla,cu o usa foarte mare si dura.Ridic capul foarte speriata cand aud usa deschizandu-se,pe ea intrand Zack..
M-am trezit foarte speriata incercand sa ma gandesc ce a fost cu visul asta.Am fost intrerupta de telefonul care bazaia.Era mama.
-Da mama..
Mama:Scumpo,ce faci?Te-ai trezit?
Nu,mama..vorbesti cu casuta vocala..
-Da..acum cateva minute
Mama:Bine,eu sunt la banca.La ce ora pleci la scoala?
-La 12:00 plec..
Dar nu mai apuc sa spun nimic pentru ca telefonul mi se inchide.
Ma duc sa ma pregatesc de scoala cu gandul inca la acel vis
Daca era vreun semn?Daca voia sa ma anunte ca asta se va intampla?Dar Zack nu ar face una ca asta,sau daca o va face ,dupa ce voi scapa o va pati rau.MA TOT MUSTRA VOCEA DIN CAPUL MEU..
Am lasat dusul sa curga-n apa rece peste pielea mea pentru a-mi mai lua gandul de la vis.
Ies sa-mi aleg niste haine,dar nu prea aveam nimic din ce-mi placea curat.Iar uitasem sa le dau mamei pentru a le spala.Ma duc in dormitorul Kellyei si aleg un tricou mai lung si o pereche de blugi negri taiati,iar de la mine iau o pereche de tenesi scurti albi.Mereu gasesc tot ce vreau la ea.Sper sa ajung inaintea ei acasa ca sa nu ma vada. :))***
Am ajuns acasa.Nimic nou nu se intamplase la scoala.Cu Cloe ma certasem,fetele nu au venit,Zack n-a venit nici el, ceea ce ma ingrijora..deci,da,nimic nou.
Imi iau telefonul si incep sa-i scriu un mesaj lui Cleo:
*Cearta*
Am inceput sa-i explic ceva si din greseala m-am scapat in legatura cu Zack
Cloe:Ce-ai spus?
-Ni--nimic..nu am vrut a sa spun asta
Cleo:1.M-ai ascuns asta,cu ce motiv?
2.Cum sa-l refuzi pe Zack?
3.Te mai si plangi ca n-ai iubit
-Dar..
Cleo:Nimic,nu mai vreau sa aud nimic de la tine.Te credeam prietena mea.Si a luat-o-n fata..
-Hei,Cleo..scuze ca ti-am ascuns asta.Esti prietena mea si vei ramanea prietena mea,chair daca te-ai suparat.Iarta-ma te rog,dar am vrut sa va chem pe toate in weekend la mine,peste noapte si aveam de gand sa va spun atunci..te rog...Si oricum,cat vei sta suparata pe mine?
Cleo mi-a raspuns deja in doua minute:
Cleo:Stai linistita.Te iert.M-a cam luat si pe mine valu'si m-am crezut mult prea autoritara.Plus ca,cine e Zack sa se bage intre noi??Vei ramane pe veci prietena mea cea mai buna.Imi venea sa ies din casa si sa urc pana la geamul ei sa o iau in brate..
Intru-n dus si incep sa plang cu gandul la vis.Weiii,normal ar fi trebuit sa va las in suspans..Intr-un fel,e si asta suspans 😂.In fine,nu va mai plictisesc cu ale mele...
E un capitol de💩,dar nu prea am avut idei,sorry😕..Love you guys!❤