3.Perfect😍

41 5 0
                                    

Alarma suna de zori si o tot amanam,pana cand m-am enervat si am decis sa ma ridic din pat.Mi-am facut rutina zilnica si am iesit din dus pentru a-mi alege niste haine.Am luat un tricou simplu,alb,o pereche de blugi negrii cu talie inalta si adidasii mei negrii,iar parul l-am pieptanat si l-am lasat sa-mi cada pe umeri..
Dupa scari ma inmoaie un miros minunat.Intru in bucatarie si o vad pe mama pregatind micul dejun..OHH,doamne,femeia asta chiar stie sa gateasca.
-Hei mama,ce faci?
Mama:Buna,Emma,bine iti pregatesc micul dejun,tu?
-Bine,urc sa-mi iau un caiet si ma intorc imediat
Mama:Bine,dar nu sta prea mult pentru ca se va raci.
Urc sa-mi iau caietul si observ ca lasasem si telefonul pe pat.Il deschid si vad ca am niste mesaje pe wapp'da'nu le dau importanta pentru ca eu chair voiam sa mananc.
La masa, am avut cu mama o discutie mai mult despre scoala.Termin de mancat in vreo zece minute si observ ca tocmai atunci imi suna si telefonul.
Every:Buna,Emma,ce faci?
-Buna,Every,bine,tu?
Every:Hmm.sa zicem ca la fel.Te-am sunat sa te anunt ca eu si Bon'nu vom veni azi la scoala,pentru ca ne-am imbolnavit foarte rau
-Oh..imi pare rau..insanatosire grabnica..ii voi anunta si pe profesori
Every:Mersi mult,Emma..
Las telefonul pe masa pentru trei secunde si suna din nou..Era Cloe
-Da,Cloe
Imi arunc ochii pe geam si observ ca ea era deja in fata usii mele.Fata asta e minunata..mereu ajunge cand trebuie.
Eu:Da,da..vin acum,femeie..
Cloe incepe sa rada,semn ca isi daduse seama ca ma vazut-o....
Imi iau la revedere de la mama,o pup si plec spre poarta.Pe drum m-am gandit sa o intreb pe Cloe ce parere are despre noul elev.
Cloe:E..min,tot,besti,eve,minu
Nici nu termina sa zica un cuvant ca il incepe pe celalat..asta inseamna ca e indragostita..
Cloe:Dar tu?
La aceste cuvinte,palmele deja incepusera sa-mi transpire..si m-am inrosit toata
-E un baiat ca oricare,nimic diferit...e un om ca toti ceilalti..cu doua maini,doua picioare..
Am decis sa nu le spun nimic fetelor despre patania mea cu el..poate le voi spune altadata..chair daca acum va trebui sa le mint..
Cloe a inceput sa rada si am intrat in scoala..Dupa terminarea primei ore am iesit pe hol cu gandul ca poate il voi mai vedea pe ,,noul elev".Domne,nici macar nu-i stiam numele.M-am invartit vreo trei minute printr-un loc si am observat ca nu e pe nicaieri.Am intrat in baie pentru a ma spala pe maini,iar cand am iesit...m-am ciocnit de el..
Parca se oprise timpul..,la fel si privirele noastre.

Weii,am scris doua capitole aseara..iar acum  inca unul..
Sper sa va placa❤
E cel mai lung capitol de pana acum
Scuzati-ma daca au existat greseli..o sa ma uit peste el la scoala si il voi edita(daca vor exista)

Dragoste timidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum