7.00 a.m
Jimin p.o.v
Waktu perkerjaan aku telah bermula . Seperi biasa , Mrs.harley akan menelefon aku untuk memberi misi kepada aku . Setelah ibu bapa aku meninggal kerana kemalangan aku berkerja sebagai spy untk mendapatkan duit . Dengan sijil lulusan aku , aku dapat berkerja di company yang terkenal di Seoul. " Aku nak kau siasat budak ni , Kang Seulgi . Anak kepada Kim Swee . '' Suara Mrs.Harley kedengaran di telefon memberi maklumat berkenaan Yeoja yang perlu aku siasat . Aku mengganguk memberi respon kepadanya tanda setuju .
8.00 a.m
Seulgi p.o.v
Kringgggg loceng menunjukkan tanda rehat . Segera aku keluar kelas menuju ke kantin sambil ditemani kawan aku Irene . Aku mengambil tempat duduk di belakang kantin sementara Irene membeli makanan . Suara fangirl lebih kuat kedengaran ketika Taeyong melangkah masuk ke kantin .Aku dan Taeyong ialah kawan paling rapat kerana ayah kami businessman yang berjaya di Seoul . Taeyong datang dan mengambil tempat di sebelah aku .
Taeyong ; Hello Dear
Aku ; Br *sambil menjeling ke arahnya
Irene ; Nah korang ! hamburger .
'' Thanks '' ucap aku dan taeyong . " Aku dengar ada murid baru nanti " Kata Irene . " o " jawab aku sepatah coz malas nak ambil tahu manakala si taeyong menikmati hamburger macam kebuluran . As usual , masa kantin pon habis . Kami ke kelas masing-masing .
5.00 p.m
Seulgi p.o.v
Aku menghempaskan badan di atas katil berwarna merah jambu, harini parent aku ada bussiness utk dilakukan di overseas so, aku dengan maid aku jelah . Tapi harini aku rasa macam diekori dengan seorang lelaki yang memakai topi hitam . Aku ada masalah dengannya ke ? Arghh malas nak fikir .Aku mengambil earphone lalu memasangnya di iphone 7 . Aku mendengar lagu dumb dumb yang dinyanyikan red velvet utk melupakan perkara yang pelik tadi .
to be continued ...........
Don't Forget to Vote , this is my first story . I hope you like \^o^/
Sorry kalau part ni sikit sis cuba
YOU ARE READING
Spy In Your Heart
FanfictionFanfic tentang Park Jimin sebagai SPY dan Kang Seulgi yang bersikap ARROGANT .