Той дойде към мен.
-Ще ми кажеш ли колко е часът, защото имам среща с един приятел?
-Разбира се! 11 без 15 е!
-Благодаря! Между другото името ми е Камерън.
-Аз съм Нина! Приятно ми е!-казах, а след това се здрависахме.-Спри да флиртуваш и веднага си довлечи задника!-извика някой.
-Идвам, Наш! Чао!
-Чао!-отвърнах аз.********************************************************************
След малко дойдоха Елена и Гери.
-Здравейте!-казах и ги гушнах.-Здрасти!-казаха те в унисон.
-Накъде сме?-попита Елена.
-Към Старбъкс?-предложих.-Съгласна!-каза Гери.
-Да вървим!-каза Ели.
************************************************************************
Вече бяхме в Старбъкс и ОМГ! Той беше там. Дали да му помахам? Да! Помахах му, а той ми се усмихна в отговор. След това сватосниците Ели и Гери ме погледнаха с техния ,,Ууууу май има влюбени гълъбчета наоколо" поглед. А аз им се изсмях в лицето.
**ГТН Кам**
С Наш си говорехме, когато най-красивото момиче, което съм виждал влезе. Нина влезе!
-Ей сега идвам, Наш!-казах и тръгнах към красавицата и двете момичета до нея.-Здравейте!-казах аз-Искате ли да седнете при нас?
-С удоволствие!-отговори тя с ангелския си глас.
-Супер!-каза едното момиче- Между другото аз се казвам Елена, а това е Гери!-каза тя, посочвайки момичето до себе си.
-Да сядаме?-предложих аз, а те се съгласиха.
ESTÁS LEYENDO
That Boy
FanficЕдно момиче и едно момче. Двама млади и една неочаквана среща, която ще преобърне живота им. Дали ще намерят сили да се преборят с всичко? Има само един начин да разберете! Корица:МаniTheHuman