Vatanımıza bol bol dua edelim kardeşler. Biz birlik kardeşlikten yanayız. Vahşetten bombadan kandan yana değiliz. Biz halkımızın, köylümüzün, çiftçimizin, polisimizin, askerimizin yanındayız. Biz devrimciler faşizme karşıyız. Empreyalizme kapitalizme karşıyız. Biz halkımıza zarar verenin, yavrularımızı babasız, ablalarımızı abilerimizi kardeşlerimizi kocasız bırakanların yanında değiliz. Masum insanların canlarına kıyanların yanında değiliz. Ben devrimci olarak vatanımın birliğinden kardeşlikten yanayım tıpki denizler yusuflar hüseyinler gibi. Vatanın birliği ve geleceği için can veren, halkın yanında olan, vatandaşın yanında olan abilerimizin izinden gidenler asıl devrimcilerdir. Unutmayın biz biriz, biz bir oldukça, kardeş kaldıkça bu vatanda devrim çiçekleri açacak. Kanla vahşetle bombayla şehit haberi düşerek ciğeri yanan analarımızla, gözü yaşlı vatandaşlarımızla, babasız kalan masum çocukların veballeriyle mutlu olanlar devrimcilikten nasibini almamıştır. Bu sayfada herkes aynı fikirde olmayabilir. Herkesin düşüncesine saygı. Atatürk heykelini diktiren Castro, Castronun izinden giden Che, Chenin izinden giden Denizler gibi, önce Atamızın bize miras bıraktığı bu kutsal topraklar için sonra can veren sayısız masum için dualarınızı eksik etmeyin. Saygı ile selamlarım !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVRİM sözleri.
عشوائيDevrime, Davaya, Kavgaya gönül vermiş ve hatta bu uğurda gerekirse canlarını feda etmiş; yürekleri Devrim ateşiyle yanan büyük ve onurlu insanların sözleri..