"Hazır mısın? "
"Neden ucuz kızlar gibi giyinmek zorundayım. Ben bir Tanrıçayım Hyung. "
"Sadece dediklerimi yap bu gün çok eğleneceğiz Byunnie.Hayatının dönüm noktası."
"Hyung iyi misin? Alt üstü kıçı kırık bir şirket partisi. "
'Yürü tanrıçam, Tanrın bu gece senin için çok güzel şeyler yapacak. "Diye mırıldanan adam hala mızmızlanan çocuğu aynanın önünden çekip dışarı sürükledi.
.....
"Ne yapacağını anladın mı? "
"Anladım ama bu çok gereksiz. "
"O normal biri değil Chanyeol. Ona kusursuz olmadığını göstermeliyiz.Sadece onu becer gerisini Dispatch 'e bırak. "
"Hatırlar ise ya? "
"Hatırlamayacak. En azından kiminle yaptığını hatırlamayacak. "
"Tanrım Hyung şirket Tanrıçasına bunu yaptığımı öğrenirse beni sürer biliyorsun değil mi? "
"Chanyeol haberden alacağın parayla Jeju'yu alırsın. "
"Hamile kalacağını nereden biliyorsun? "
"Sana o normal değil demiştim. Sadece bana güven ama dediğim gibi bugüne kadar kimseyle olmadı. Biraz nazik ol. ''
"Siktir. Bu iş şimdi hoşuma gitti. "
"O zaman tanrıçan seni bekliyor tohumlarınla onu gökyüzüne ulaştır. "
.
..Daha önce uzun soluklu bir fic olarak yayınlamıştım ama kaldırıp tüm bölümleri birleştirerek uzun bir one shot olarak atacağım. Finali yazarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça/ChanBaek/OneShot
Short Story*Kendini Tanrına bırak Tanrıçam seni gökyüzüne ,ait olduğun yere götüreceğim.