''Hyung neredesin, bu aptalca partiden beni götürmelisin. Hemen!''
''Sakin ol Baek birazdan senin için birini göndereceğim.''diye telefonun yüzüne kapatılmasıyla bir an duraksadı.
''Tanrım cidden boğulacak gibiyim neden böyle oldum?"diye düşünürken kendini partinin yapıldığı salondan atıp temiz havanın ciğerlerini yakmasına izin verdi.
Üzerindeki saçma parçaları kimseyi umursamadan tek tek çıkarıp ellerinde toplarken gözleri biri çift, çifti tek görmeye başlamıştı. Alkol almadığına emindi. Alkol alacak kadar delirmemişti henüz ama şimdi hissettikleri sarhoş bir insanın hissettikleriyle aynıydı.
'Baş döndürücü, mide bulandırıcıydı.'
Duyduğu korna, sesi onu biraz kendine getirse de hala kanında dolaşan tuhaf bir şeyler vardı. Bunu hissediyor oluşu şuan tedirgin etse de sakin durmalıydı eve kadar.
Siyah jeepe biner binmez elleri yukarıdaki ışığa gitse de sürücü koltuğundaki adam buna izin vermemişti.
"Işıklar kapalı kalmalı tanrıçam. Yoksa zaman mekan benim için önemsizleşecek ve çok daha fazla zarar göreceksin. "
Baekhyun buğuk kalın ses kulaklarına ulaştığından gözleri kısılı kaşları çatılı kafasını çevirmiş, bulanık gördüğü için bir kaç kere gözlerini kırpıp açmıştı.
"Joon hyung nerede? "
"Seni eve götürmemi söyledi. Şimdi sessiz ol tanrıça gökyüzünün bizden haberi olmamalı.''
''Ne saçmalıyorsun?
Sür çabuk yoksa kusacağım.'' Diye Baekhyun başını yaslayıp gözlerini kapattığında Chanyeol derin bir nefes aldı.İlk kez ona bu kadar yaklaşıyor. İlk kez kokusunu hissediyordu. Ve bu çok tuhaftı. Aynı şirkette olup onu ulaşılmaz yapanın ne olduğunu merak edip ona ulaşmaya çabalardı.Ama şimdi bunlara gerek kalmamıştı. Biraz sonra bu tanrıça onun altında diğer şirket sürtükleri gibi inleyecekti.
....
''Sana hiç yedirmiyorlar mı acaba? "Chanyeol kucağında uyuklayan adama bakarken nefesi kesiliyordu. Böyle kusursuz bir varlığa tanrıça demelerine şaşmamak gerektiğini düşünürken açtığı suit odanın kapısıyla kollarında saçlarını ona sürten adama tekrar baktı.
Her şey o kadar muhteşemdi ki Chanyeol kafayı yemek üzereydi. Tanrıçaya zorla sahip olup onu kirli bir yerde becerip sürtük gibi davranacağını düşünürken bu kadar şey fazlaydı.
Kollarındaki bedeni beyaz yatağa usulca uzandırdığında Baekhyun soğuk çarşafla irkilmiş ayaklarını kendine çekerek tamamen küçülmüştü yatakta.
Uzun olan bir süre odayı dolaştığında gördüğü küçük kamerayı umursamadan bakışlarını dolu küvete çevirip adımlarını oraya yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıça/ChanBaek/OneShot
Short Story*Kendini Tanrına bırak Tanrıçam seni gökyüzüne ,ait olduğun yere götüreceğim.