Chapter 4

3 0 0
                                    

Seth Arkin's Pov

I was stroking her black hair gently as her peaceful face was all I want to see right now.  After her break down in the hospital we finally manage to calm her down.

She was not in her sane earlier making myself panic...gosh...Victoria what are you doing to me.

She stirred gently as I could feel a small smile on my lips

The fck am I saying...I didn't smile..tsk..

"what are you doing?" and here she is again with her rude self.

"trying to calm you down" I said gently, I can't have her angry at me or my child's life would be in the line.

"tsk... don't touch me" I nod and stop stroking her hair. She heave a sigh and stood up from our bed. "where are you going?"

"none of your business" she spat like a venom out of her mouth. I heave a sigh and continue watching her, she opened the balcony in our room, the moon was full and bright showering her pale white skin--she's beautiful.

"Don't follow me" and now that made me curious, why?

She jump off the balcony, if I am a normal person I would get worried but I don't even care about her.

Victoria's Pov

2 months have passed and my baby bump is still not visible, perks being a vampire. We're here inside the dining room, my family and his family along with Yenna.

Tsk...

My parents doesn't even know that i'm pregnant but I know they won't care. They're all busy talking about business to busy to notice the sweetness between Yenna and Seth.

Is it a sin to feel jealousy?

Is it a sin to feel anger toward them? Why did I even chose this life? Why did I agree to be arrange marriage to him when I know from the start I can't have his heart? Am I that ruthless for being selfish?

"May I have your attention please" I said while trying to make my voice composed as possible, their talking halted and all of them look at me like I am a new creature. Yenna and Seth has also looked at me and my brother Dwayne was looking at me shaking his head not wanting me to continue what I wanted to say. Seth's brother, Cross and Seven were even looking at me with their full attention.

This is it....I shouldn't stop right now.

"I have found the base of the dark vampires" I see Dwayne sigh, relief flash his face and that made me wanna know. "Vic, diba sabi namin ang mga kawal na ang dapat maghanap sa territoryo ng mga rebeldeng bampira?" sabi ni ina na ngayon ay inilagay ang mga kurbetos sa mesa.

"opo inang reyna, pero hindi ko po nais maisip na mas naunahan ko ang mga kawal sa pagtukoy sa kampo ng mga rebeldeng bampira" hinging pagpaumanhin ko dahil alam ko na ako naman ang palaging mali.

"maayos ang ginawa mo anak, sapagkat ikinagagalak ko na ikay nagmana sa iyong ama" sabi ni amang haring Erick, na ngayon ay mapuputing ngipin na nagpapakita. Hindi ko nais maisip na parang kaedad lang namin sila dahil ang babata pa ng mga mukha nito.

"kung ganon po amang hari ako po ay hihingi ng permiso upang sasama sa pagsulong ng ating mga kalaban" pormal ko na sabi sa aking ama

"si--"

"amang hari, nais ko pong sabihin na hindi ako papayag na malagay sa kapahamakan ang aking matandang kapatid" putol ni Dwayne kay amang hari.

"pinalaki ang prinsesa para maging handa sa digmaan" sabi ng mommy ni Seth, parang ayaw niya sa akin at dahil siguro na mahina ako. Napilitan lang siyang ipakasal ako kay Seth upang mananatili ang kapayapaan ng mga bampira sa iba't ibang mundo.

Ang aking angkan ay naghahari sa South sa bahagi ng mundo at kina Seth ay North sa bahagi ng mundo.

"kahit ganon ang sinabi mo reyna Cleopatra, nais kong sabihin na bilang ina ayaw kong mapalagay sa kapahamakan ang aking nag-iisang anak na babae" sabi ni ina na ngayon naman ay binigyan ng matamis na ngiti si reyna Cleopatra.

"kung ganon Reyna Elizabeth wala ring silbi ang pag eensayo sa iyong anak kung hindi niya ito magagamit"

I just heave a sigh when I saw kuya Seven and Cross looking at them with amusement. Si Yenna? ayon takot pa rin kumibo, sino ba naman ang hindi? nakikisabay ang isang tao sa bampira na dis oras ng gabi ay pwede siya maging hapunan.

"Reyna Cleopatra ikaw muna ay tumigil at pakingan kung ano ang sasabihin ng ating anak" si haring Triton naman ang nagsabi noon at ngayon.

"I rather have her fight and die"

Bulgaran nalang? nakita ko si Dwayne na parang umaapoy sa galit at sina Cross at Seven ay parang nalilito.

"kung ganon ang gusto mo, sige makikipagbakbakan ako pero hindi ko lubos maibigay ang iyong hiling na mamatay...pagpaumanhi po pero wala na akong ganang kumain"

Umalis na ako at nagpunta sa aking silid, I heave a sigh, it frustrates me....it frustrates me na hindi ko makuha ang puso niya, ako pa ata ang kontrabida sa ala fairy tale na kwento nila. Ako ata ang bad witch na naging hadlang para makamit ang happy ending nila.

--
I'm here.... covering my ears from the pain that's been sent in my system. I could clearly hear Yenna's moaning calling Seth's name over and over again.

Tears started falling out from my eyes. Ganito pala kasakit noh? Akala ko okay lang, akala ko hindi masakit...pero ba't ganon? I freaking love him so damn much.

Imagining everything was killing me over and over again. Bakit pa kasi siya Seth? Bakit hindi ako? Anong wala sa akin na meron sa kanya? Seth naman ehh...handa naman akong magbago para sayo.

I can't bear this torture anymore kaya lumabas nako sa kwarto ko, the palace is silent and dark and usual. Just how the way I wanted. I walked barefooted bringing my black pillow, hugging it like it is gonna protect my life.

Kanina pa ako lakad ng lakad hanggang sa mapunta ako sa isang balcony na nakaharap sa araw. Hehehe...i'm supposed to be sleeping when it's morning but guess I've already get used the way how human lives.

I sat down on the railings and looked up at the sky as the sun is burning my skin a little bit, remembering I didn't even drank the medicine so we could be accomodated with the sun, but the pain of burning doesn't hurt that much. I just keep staring at the sky hoping I could have the answer on how everything will end.

I couldn't process everything until a hand pull me inside the palace. I could see how his eyes burned in anger and worry. Why??

"Are you trying to fcking kill yourself?!!!"

I just stared at him unable to open my mouth.

My Fiancee is a Hot VampireTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon