"primul sarut"

859 103 10
                                    

Chris

M-am asezat pe canapea lasandu-l pe Kayle sa vorbeasca singur. Daca el crede ca sunt geloasa n-are decat.

In primul rand nu am pe cine sa fiu geloasa, pe ea?! Nu as vrea sa devin ca ea niciodata.

Kayle s-a asezat langa mine, iar eu am aprins televizorul.

Am butonat telecomanda acestuia pana cand am dat de niste desene animate.

Am asezat telecomanda pe canapea in partea libera, iar picioarele mele au ajuns pe masuta de cafea.

Kayle s-a prefacut ca a cascat si si-a lasat mana sa cada pe umerii mei, nu i-am indepartat-o.

–Nu am pe cine sa fiu geloasa, Kayle...

–Oh serios?

–Da, nu as vrea nici intr-o lume paralela sa fiu ca ea.

–Stiu... asta e unul din motivele pentru care te plac.

–Ce-ti mai place la mine?

–Multe...

–Cum ar fii?

–Culoare ochilor atunci cand te enervezi... Imi place cum iti musti buzele atunci cand esti speriata sau frustrata...

–Stii ce imi place mie la tine?

–Hm?

–Tatuajul cu pasarica aia pe care tu incerci sa o ascunzi, intr-o sper sa imi spui ce semnifica.

–Poate.

Kayle se uita la mine si eu la el. Ma privea ba in ochi, ba imi privea buzele. Stiam ce vrea sa faca asa ca am facut eu primul pas si m-am apropriat mai mult de el.

El mi-a prins soldurile ridicandu-ma si fara sa-mi dau seama, m-a sarutat...

kayleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum