Se uita in oglinda din baia clubului si nu ii venea sa creada. Ea, dintre toate fanele fusese cea care reusise ceea ce si-a propus ce cand era o adolescenta. Isi mai privi odata mana dreapta mutand-o astfel incat diamnatul mare sa sclipeasca.
Nu putea crede ca dupa toate cele prin care au trecut Niall tot a vrut sa se casatoreasca cu ea. A fost greu, ultimii patru ani au fost pentru ea un adevarat calvar dar faptul ca Nialll a fost mereu acolo pentru ea a ajutat-o foarte mult.
Ca o vijelie usa se tranti de perete facand-o pe Rose sa tresara si in baie intra nimeni alta decat Barbara. Stia ca nu e un semn bun. Dupa relatia pe care a avut-o aproape unsprezece ani inurma cu Niall, modelul nu a reusit sa treaca cu adevarat peste despratire. Si cum blondul nu a mai avut de atunci o iubita in afara de Rose o invinuia pe ea pentru plecarea irlandezului.
-Rose, nu stiam ca esti aici.
Minciuna.
Barbara stia prea bine unde intra. Nici nu se pune problema de coincidenta.
-Felicitari pentru inel. Stii, chiar seamana cu cel pe care planuia sa mi-l ia Niall mie.
Minciuna.
Niall nu a vrut sa se casatoreasca vreodata cu modelul.
-Pacat. Vad ca tot pe degetul meu a ajuns.
Comentariul o calca pe nervi pe model facand-o sa se apropie alarmant de Rose, impingand-o in perete.
-Poate. Dar asta nu inseamna ca nu se poate schimba nimic.
Un zambet malefic ii aparu pe fata si Rose a stiut ca ce va urma nu poate fi de bine.
-Pana la urma draga, sa nu uitam ca atunci cand tu aveai 14 ani Niall isi sarbatorea ziua de 20.
Cu aceste cuvinte Barbara se intoarse pe calcaie si pleca de langa fata lasand-o in lacrimi Rose se lasa sa alunece pe peretele baii cu inelul in mana incercand sa isi dea seama ce se intamplau in acei ani in care ei doi nu se stiau. A inceput cu anul 1993.
YOU ARE READING
The 6 Years Gap |postari rare|
Fanfiction-Nu uita totusi, tu aveai 14 ani cand el tocmai implinea 20. Cu aceste cuvinte Barbara se intoarse pe calcaie si pleca de langa Rose lasand-o in lacrimi.