„- Ja jestem Kate Vladimoff. Już masz mię dość?"

232 17 1
                                    

Szłam sobie jakby nigdy nic między przedziałami Ekspresu Hogwart. Nagle wpadł na mnie jakiś chłopak prawdopodobnie w moim wieku, a przynajmniej tym, który podawałam.

- Sorry - powiedział zadyszany - Goni mnie pewna dziewczyna.

- Czy do dziewczyna z Huffelpuffu z blond włosami i jasną karnacją? - zapytałam się zaglądając chłopakowi przez ramię

- Tak. Skąd to wiesz? - zdziwił się

- Właśnie tu idzie. - uśmiechnęłam się z ironią - Powodzenia. Wydaje się być wkurzona.

- Pomocy... - zrobił błagalną minę

Nic nie powiedziałam. Wepchnęłam go do jednego z przedziałów, w którym siedziało dwóch pierwszoklasistów. Zatrzasnęłam drzwi właśnie, gdy wściekła puchonka do mnie podeszła.

- Hej! - powiedziałam przyjaźnie

- Cześć. - odpowiedziała wyraźnie wkurzona

- Szukasz kogoś? - zrobiłam minę niewiniątka - Jeśli chodzi o tego gryfona, co biegł tędy jak oszalały, to staranował panią z wózkiem.

Blondynka zrobiła zdziwioną minę.

- Serio. - skrzyżowałam palce za plecami - Kobieta nieźle się zdenerwowała. Zabrała go gdzieś.

- W sumie, to w jego stylu. - dziewczyna wzruszyła ramionami i odeszła.

Poczekałam chwile, aż zniknie mi z pola widzenia. Wsadziłam głowę do przedziału, w którym ukrywał się mój nowo poznany kumpel.

Droga wolna. - szepnęłam

Chłopak wyszedł z kryjówki.

- Dzięki. - powiedział

- Nie ma sprawy. - zamyśliłam się - Chociaż mógł byś mi zafundować gorzką czekoladę.

Kiwnął głową. Teraz uważnie się mu przyjrzałam. Był średniego wzrostu chłopakiem o jasnej karnacji. Wokół głowy miał burzę ciemnych loków.

- Jestem Syriusz. - wyciągnął dłoń, by się ze mną przywitać

- Klękaj jak mi się przedstawiasz.

Chłopak uniósł brwi do góry, po czym uklęknął na jedno kolano.

- Jestem Syriusz Black. Jestem prawowitym członkiem Gryfindoru i paczki o nazwie Huncwoci. - udał nonszalancki ton. Następnie podniósł się kolan.

- Ja jestem Kate Vladimoff. Już masz mię dość? - podałam mu dłoń.

- Trochę dziwna jesteś.

- Tak już mam. Ej... Czy to ty z kumplem zdjęliście Smarkerusowi gacie rok temu.

- Tak. - ukłonił się nisko - Widzę, że mamy fanów. Choć przedstawię Cię reszcie chłopaków...

Jak zostać Huncwotką według Kate Vladimoff.Where stories live. Discover now