yapıştır gelsin

84 4 0
                                    

şu hayatta öyle insanlar tanıdım ki karekter tahlili yaptırsalar o bile negatif çıkar

>> Ne demiştim ? Benim sözlere inancım yok, ama sağlam inanmış gibi yaparım.

>> Popüler Olmaya Çalıştığınız Kadar Karakterli Olmaya Çalışsaydınız Sadece Durumlarınız Değil İnsanlığınızda Beğenilirdi

>> Peşinden Çok Koşan Var Diye Fazla Sevinme.. İktisat Der ki.; Fiyat Azalınca Talep Artar.

>> Senin için savaşırdım, Ama verimsiz Toprakları Feth etmeye gerek yok..

>> Kibrit Çöpü Kadar Işık Saçmayan Insanların, Kendilerini Olimpiyat Meşalesi Gibi Görmelerine Hayranım..

>> Birileri arkamdam atıp tutuyorsa hiç bozmam moralimi. Bilirim ki çok sağlam koymuşum…

>> Justin Bieber hayranlarını gördükçe, Barış Manço ile büyümüş olduğumuz için, ALLAH a şükrediyorum.

>> Vefa Eksikliği Nedeniyle, Sahtelik Sendromu Hastalığına Tutulmuş İnsanlar! Reçetenize Yol Yazdım.. Hergün Biraz ALIRSINIZ!

>> BU AŞK YOLUNDA ÇOK GEMİLER YAKTIM KIÇI KIRIK BİR SANDALIN NE ÖNEMİ VARKİ!

>> Merak etme üzülmüyorum peşinden. Ki sen bana unuttum derken, senin kim olduğunu hatırlamaya çalışıyordum ben. http://anlamli-guzelsozler.com/kapak-sozleri.html

>> Adamın Dibi Değil Karekökü Bile olsan…Bir Kadının Ne İstediğini Bilmiyorsan Zıkkımın Kökü Kadarsın..

>> Sünnetci bile görmemiştir onun gördüklerini Sorsan hâlâ anasının masum kızı.

>> Kişiliğinde Şeref Yoksa Eğer, Ne Kadar Başın Dik Yürürsen Yürü, Gökyüzü Dahi Yüzüne Tükürür.

>> Ayrıldıktαn sonrα hiç özür fαlαn dileme benden, Beni kαybettiğine göre kesin özürlüsündür zαten:)

Baya Kapak laflar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin