chapter 5

23 4 0
                                    

waktu rehat di kantin

Xxx:arh!!!!! someon help me!!*Berdiri atas meja*

Jin: ya tuhan hyuna...dia just cat bukan nya ape pun aku rase tak lah nak perluke menjerit bagai😒*Ambik kucing Dan letak kat tepi pasu bunga*

Hyuna: Fuhh~~ thanks jin ah aku bukan takut cume geli hihihi😅.

bts&4Minute:What ever.. *sambung mkn*

Jhope:Wei gayoon kau asal tak beli mknn?

Gayoon:Hah?? Ape nan?

Jhope: Makanan Sayang..

Gayoon:Eww..pless don't call sayang but you can call me monster or just call me baby..Aww sakit lah namjoon oii..

RAp monster: tahu lah aku popular tapi tak yah lah nk tiru2 Name aku.

bts&Gayoon kecuali rm: T_T

gayoon:Hm..Cm tak jadi je D.O nk..

Xxx: Anyeong gayoon ah sorry lambat nah nasi goreng kimchi nya.

Gayoon:Eh takpe btw nape tadi nampak macm...Hm mcm.

D.O:Marah?? Yup memang aku tengah marah dekat diorang *tumbuk tiang kat sebelah*Arh!! sakit nya tangan aku*Tiup tangan*.

Gayoon:Diorang?? Who?

D.O:Chanyeol crazy capang baekhyun crazy eyeline chen crazy troll tao crazy panda sehun crazy buble tea😠😠.

Gayoon:Ouh..Diorang buat ape and btw ape kate kau duduk dulu*Tepuk bangku sebelag dia* wat lex wat peace lu..

D.O:Okey sebenar nya cm ni..*Cerita dari A-Z*

Setelah 20 Minit

D.O:Tulah citer nya..Penat2 Aku bersih kan dapur tu tiba2 Dia diorang buat cm tu huaaa!!

Jin:sabar lah wahai D.O aku pun pernah kena cm tu tapi lagi teruk😢 sampai2 Periuk kesayanggan aku bocor dibuat si biskut hangus dengan si elien tu..

D.O&Jin:*Berpelukan kerana nasib meraka same*

jiyoon:wei2 Korang tahu tak ??

Bts&4M&D.O:tak tahu nape?

jiyoon:Sekolah kite hari ni ade Budak baru lah habis rehat karang dia masuk.

Jimin:Kenape masuk lepas rehat nape tak masuk esok je kan senang.

Jiyoon:Entah lah

Bts:Yeoja ke namja?

Jiyoon:Namja And yeoja

Bts:wah..Ade yeoja lah..

V:Sape lah agak nya kan.

D.O:Hmm..Molla

kring!! bunyi loceng menanda kan sudah habis waktu sekolah dan semua pelajar masuk ke kelas masing2.

Skip di kelas

all:Anyeonghaseyo miss minah*Tunduk hormat*

Miss mina:Anyeonghaseyo hari ni kita ade belajar baru..

Pelajar 1:Namja ke yeoja miss?

Miss mina: Namja ade yeoja pun ade sila masuk kamu bertiga.

pelajar itu pun masuk.

Xxx:anyeonghaseyo chaneun gwon minji imnida*Bow*

Xxx:Anyeonghaseyo lee gikwang imnida *Bow*

Xxx:Anyeonghaseyo yang yoseob imnida*Imnida*

Apabila mendengar name yoseob gayoon yang sedang ralit memandang kosong buku nya terus melihat nya terbeliak mata gayoon apabila mendengar name orang yang dirindui nya.

Miss Mina:Okey kamu boleh duduk di meja kosong sebelah gayoon,gayoon angkat tangan kamu.

Gayoon:*Angkat tangan*

Yo,Gi,min:*duduk ditempat masing2*

Dan mereka belajar seperti biase walaupun hati gayoon berdebar2 dia tetap terus kan belajar.

Chanyeol yang perasaan akan peubahan wajah gayoon mula merasa kan ade yang tidak kena.

Chanyeol pov.
aku mesti siasat sape diorang ni and asal gayoon pelik bile yoseob intro tadi..Hmm tapi takkn lah aku nk buat sorang2 Nk ajk baek dia sebuk nk mengorat taeyeon nak ajak lay aish...Andwae boleh gila aku disebab kan dia hmm...
.
.
.
Hah D.O!!
.
Krik krik krik
Krik krik krik

Lay: kenape semua orang pandang chanyeol and kenape aku pun pandang chanyeol? Wei chanyeol kite kat planet mane ni?*Blur*
.
.
semua orang di kelas memandang ke arah aku
alamak aku terjerit ape yang aku fikirkan lah adoii.. Malu wei

Miss mina:chanyeol awak ade masalah ke dengan D.O?

alamak Ape aku nk jwb ni aku pandang D.O sekilas.

chan:takde pape miss ni hah D.O tadi lupa pulangkan pen saye tu yang saye panggil name dia tapi terjerit pulak hehehe😅

Yess akhir nya ade jugak idea keluar dari otak aku ni.

Miss Mina:ape2 jela Dah2 Sambung.

all:Nae..

Fuh~~ Selamat dari miss mina tapi aku tak selamat dari santaso A.K.A. Kyung soo pendek.

dia pandang aku dengan pandangan BILE MASE AKU PINJAM PEN KAU S***N glup habis lah kau chanyeol.

end chanyeol pov

Gayoon yang melihat hanye tergelak kecil kerana ketakut tan chanyeol kepada D.O.

Bersambung

sorry kalau ade typo or tersalah tatabahasa.
And sape yang bace tu boleh tolong author tak? Tolong vote ff author ni author tengok boleh tahan ramai gak pembaca author tapi tak nak vote author bukan ape habia je ff ni author n buat ff sad pula tapi tak de semangat lak nak buat and kalau ff author tak best readers boleh komen and ckp yang ff ni tak best tapi kalau nk bagi cadangan pun boleh.

Itu saje dari author..

COMEN
VOTE
COPY❎

Love You , My Destiny💞 [Hiatus]Where stories live. Discover now