pagi gayoon dengan rajin nya pergi awal ke sekolah entah jin mane yang dah rasuk dia pagi2 Bute ni
Dalam perjalanan gayoon ternampak susuk namja yang dikenali nya dia park chanyeol .
Gayoon:Awal nya dia gi sekolah *Dalm nada berbisik*
Gayoon mendapat satu idea untuk mengenakan si chanyeol.
Dia belari anak ke arah chanyeol dan
1
.
.
.
.
.
.
2
.
.
.
.
.
.
.
3"Bom bom"!!
Chanyeol:Oii name aku park capang comel woi~ *Melatah*
Gayoon:Hahahaha capang comel Hahaha adoi sakit perut aku 😂😂
Chanyeol:Ish kau ni kan suke sangat kena kan aku.*Merajuk sambil silang tangan ke dada and muncung kan mulut*
Gayoon:alo lo comel nya dia buat mulut itik dia tu kuek Kuek.*Tiru suare itik*
chanyeol tak dpt menahan ketawa nya dan akhir nya mereka ketawa bersama-Sama.
Chanyeol:Pandai kau buat lawak ek? dah jom gi school.
Gayoon:kaja.
di kelas
Chanyeol:Kite dua jeke?
Gayoon:takde lah ade seribu ni kau tak nampak ke?
Chanyeol:*Keluar kan teropong* Okay aku stil tak nampak
Gayoon : what ever..
Chanyeol:Wei yoon kau dah sarapan ke?
Gayoon:Belum kau?
Chanyeol:Nado tapi aku ade bawak bekal kau nak sikit tak?
Gayoon:nak2
Mereka pun kongsi mknn itu bersama sampai habis. Tiba2 chanyeol ternampak ade cepisan sos di pipi gayoon dan dia terus mengelapnya dengan ibu jari nya.
Gayoon merasakan muka nya merah blushing lah tu.
Chanyeol:*Dekat kan muka dia ke muka gayoon* Woi asal kau blushing ni? *Bisik kat telinga gayoon*.
Gayoon:Ma ma na a ade aaaku blussshing *gagap+Blushing*
Chanyeol:*jauh kan muka dia dari gayoon* *Buat muka serius*Kau suka aku ke?
Gayoon:.....
Chanyeol:Aku tanye sekali lagi kau-Suka-Aku-Ke?*Senyum*
Gayoon pov
aww..😍Cute nya senyum dia melting i tapi ape aku nk jawap ni hmm nak jujur ke nak menipu? Ahh bantai jelahgayoon:Tak..Aku tak suka kau
Aku cuba alih kan pandangan aku dari memandang chanyeol tapi aku rase pipi aku mcm kena satu kiss i mean ciuman..Okay aku tahu BI aku agak teruk disitu tapi kalau dalm peperiksaan aku salalu dapt A hehehe ehh btw tak kan lah chanyeol dah kiss aku.
Aku memandang ke arah chanyeol tapi chanyeol hanye tengok aku dengan smirk nya.
End gayoon povGayoon:A ap ape ka kau buat ni hah?
chanyeol:Aku kiss kau asal? aku tanye kau sekali lagi but kau pandang aku betul kau tak suka aku?
GAYOON:hmm..yela Aku mengaku aku suka kau puas?
Chanyeol:stil tak puas
Gayoon:ape lagi kau nk?
Chanyeol:Bagi aku satu kertas.
Gayoon:Untuk?
Chanyeol:Bagi jelah.
Gayoon mengambil kertas didalam beg nya dan memberi kepada chanyeol.
Lalu chanyeol melipat kertas itu dan membentuk menjadi bulat. Gayoon pelik nak buat ape dengan kestas bulat tu?.Chanyeol melutut ditepi gayoon sambil mehulurkan kertas yang dibulat kan tadi.
Chanyeol:Gayoon sekarang ni aku takde duit nk beli cincin yang cantik untuk kau tapi aku janji nanti kalau aku dah kerja aku akn belikan cincin untuk kau so..Heo gayoon sudikah kau jadi yeochin aku?
Gayoon:Hmm..Aku t....
Bersambung
Comen✔
Vote✔
Copy ❌
YOU ARE READING
Love You , My Destiny💞 [Hiatus]
FanficCast : chanyeol exo, gayoon 4minute Extra cast: 4minute, exo , snsd,gikwang &Yoseob b2St,gd big bang, BTS, jimin aoa dan akan ade lagi extra cast nanti Sorry author tak pandai nak buat sinopis So kepada readers2 sekalian dipersilakan bace part1 teru...