[SELEPAS ITU..] +19

22.3K 173 10
                                    

..
.
.
.
Suga : ko bangun...

Jimin : nae hyung kenapa...?

Suga : ko jilat nipple aku terus turun slow2 ke bawah dan hisap sekali lagi...
Ak nk rse best tak..?

Jimin : ok hyung ...
.
Jimin lalu buat apa yg disuruh oleh suga ...
Kemudian...
.
.
.
Jimin : hyung , can u fuck my big ass...?
And put the dick on my fucking hole...

Suga : of course ... tu yg sebenarnya ak nk buat sngt2..

.
Jimin pun bergerak ke katil kemudian tanggal semua pakaian dan menongengkan  jubo nye di atas katil...

Selepas tu suga pun menjilat-jilat jubo jimin supaya basah dan senang untuk dick nya masuk ke dalam..
.
Kemudian selepas kelihatan basah sepenuhnya lubang jubo jimin tu... suga pun memegang dicknya sambil bermain main di keliling jubo jimin... lalu memasukkan nya...
..
Jimin : ahhhhh!...
Hyung... kuat lagi... smpai keluar mani hyung ... dan cumshots di muka saya air mani tu...

Suga : oh... fuck yeah...

.
Selepas 5 minit suga pun dh tak tahan dan melepaskan air mani ke muka jimin...
.
Kemudian...
.
Mereka pun pergi ke bilik air yg ad di bilik suga lalu mereka mandi dlm keadaan berbogel bersama-ssma...
.
Masa mandi.. suga gosok dick jimin dgn sabun dan jimin gosok dick suga ngn sabun...
.
Selepas selesai mandi mereka pun bersiap utuk mkn ramen yg jin masak .
.
.

.
.
.
.
.
TAMAT

[+18] BTS BYUNTAE SKILLS (SLOW)Where stories live. Discover now