Baran- Beakhyun (bo mogę 😁). Członek EXO przyjdzie do JungKooka zabrać buty które pożyczył maknae. Gdy wejdzie przez drzi wejściowe zobaczy bardzo podobne trampki do swoich, lecz te należały akurat do ciebie. Becon nie zwracając uwagi nałoży buty i wybiegnie z dormu.
Byk- Jimin. Dżemik będzie już spóźniony do fryzjera i nie zwróciwszy uwagi nałoży twoje białe mięciutkie kapcie i wybiegnie z domu. Na miejscu zorientował się co ma na nogach. Tylko że wtedy te butki nie będą już białe ,a całe brązowe. Będziesz obrażona na Jimina do końca tygodnia.
Bliźnięta- Jin. Księżniczka będzie chciała wyjść na lody, ale niestety nie znajdzie swoich butów. Zauważy twoje śliczne różowe conversy. Będą na niego dużo za małe, lecz do niego było ważne że różowe. Gdy wyszedł, zrobił sobie zdjęcie z lodami w ręku i twoich różowych butach, po chwili wstawił je na Instagrama. Zobaczysz powiadomienie i zaczniesz się śmiać aż ci zabraknie tchu. Powinnaś być zła, ale zdjęcia księżniczki w takich butach... Za wiele.
Rak- Suga. Raper przegrał z tobą zakład że dostaniesz piątkę z następnego testu z matematyki i musiał założyć twoje zielone klapki prysznice i chodzić w nich po Seulu. Wyjdziesz z nim i zaczniesz mu robić zdjęcia. Cukier zauważy i będzie cię gonić po całym parku. Masz nad nim przewagę gdyż w adidasach biega się lepiej niż w za małych klapkach.
Lew- Ja od ciebie dzisiaj pożyczyła bez pytania adidasy... No wybacz, oddam jutro :')
Panna- JungKook. Będziesz robiła gwiazdę w parku ,a Ciastek wykorzysta moment gdy twoje nogi będą w górze i zdejmie ci je z nóg. Maknae droczył sie z tb długo aż zadecydował że on założy twoje buty a ciebie na rękach zaniesie do mieszkania. Nie zgodziłaś się i szłaś na bosaka, lecz on w połowie drogi wziął cię ja ręce.
Waga- Rap Monster. Założysz się z nim że nie pójdzie na koncert i nie wystąpi na nim w twoich przydomowych butach w jednorożce. Lider przyją zakład i zrobił to co mu kazałaś. Alien i JHope nie przestają z niego żartować a ty ledwo co powstrzymujesz się od płaczu ze śmiechu.
Skorpion- V. Przyjdziesz po Tae po treningu. Kosmita zauważy że ktoś mu zabrał buty (Ciastek😁), nie wiedząc co zrobić dajesz jednego swojego buta bangtanowi i skaczecie na jednej nodze aż do dormu. W mieszkaniu Alien szuka tego kogoś kto mu zabrał obuwie.
Strzelec- Nikt, taka sytuacja się już zdarzyła i schowałaś obuwie do swojej szafy.
Koziorożec- JHope. Nadziejka weźmie twoje buty do torby, ponieważ ma zamiar rapować i tańczyć na ulicy, a twoje buty są najwygodniejsze. Gdy zorientujesz się że twoich butów nie ma bez jakiego kolwiek obuwia pobiegniesz do rapera i poprosisz o zwrot pożyczonych przez niego rzeczy. U niego na twarzy zagości duży banan. (#truestory😁)
Wodnik- JungKook. V żuci mu wyzwanie (za zabranie jego butów po treningu) żeby założył twoje buty na obcasie i przez godzinę chodzi tak po Seulu.
Ryby- Całe BTS. Będą twoje urodziny i dasz im wyzwanie przebrać się za ciebie i chodzić tak po mieście. Największą trudnością beda buty. Obuwie na koturnie, dziesięciocentymetrowym obcasie itp sprawi im dużo bólu 😁.
~~~~~~~~~~~~
Nie udał mi się ten zodiak... Cnie? Jednak i tak mam nadzieję że może przeczytacie do końca...😁
Tonghae za uwagę~!❤