Capitolul 2

33 3 0
                                    

Kim povesteste

Miky: Treaba e ca ... , ei bine mă simnt neglijată de tata ... . Nu înțeleg de ce nu ne accepta , de ce nu ne vrea . Uare este din cauza ca suntem adoptate si nu suntem fiicele lui de sânge ?

Eu: Nu stiu scumpo ... . Habar nu am . Mie nu îmi pasă de el atâta timp cât te am pe tine si pe mama .

Miky: Dar niciodată , nu ți-ai pus întrebarea cine sunt părinți noștri adevărați ?

Eu: Ei bine ... . Poate că m-am întrebat de câteva ori ... . Dar nu m-a afectat cu nimic .

Miky: Oh ! Apropo cred că ar trebui să intrăm în scoala .

Eu: Ok !

Miky povesteste

Intrăm în clasa iar elevele care erau în sala așteptând , s-or dus ca de obicei către sora mea . În schimb , câțiva dintre băieți de acolo , or venit spre mine .

Leon: Ce mai faci Miky ?

Eu: Bine , mulțumesc.

Leon: Ți-am mai spus vreodată că arăți ca o prințesă ?

Eu: Ehh !?

Dupa ce restul băieților se uitau la noi doi , si eu care eram socata de ce spuse-se . Mă ridica de pe scaun , ma trage spre el si ma sărută apăsat si lacom.

Sora-mea văzând și auzind toată scena , se ridică și ma trage din brațele respectivului băiat , dandu-ma în spatele ei si plesnindu-i o palma de toată frumusețea lui Leon .

Kim: DACĂ UNUL DIN VOI SE MAI ATINGE VREODATĂ DE SORA-MEA , FARA VOIA EI ! VA JUR CA VA DECAPITEZ SI VA SCOT MATELE !!!

Leon: Ce e cu tine femeie!?

Kim: Miky !

Eu: Emm , da ... ?

Kim: Răspunde sincer la ce o să te întreb !

Eu: Ok ... .

Kim: Vroiai sa il săruți pe Leon !?

Eu: Emm , sincer ? Nu prea ... .

Kim: Leon , acum . INTELEGI CE AM !?

Leon: Mda , ma rog cum spui tu .

Kim: Te atingi de ea fără voia ei , si poți sa te consideri ca si mort ! Înțeles !?

Leon se întoarce cu spatele la ea si pleacă părând nervos . Kim se întoarce cu fata la mine dandu-mi o imbratisare călduroasă , eu răspunzând la aceasta.

Eu: Mulțumesc surioara .

Kim: Pentru nimic piticanie , sti bine ca nu imi place să te te atingă cineva fara ca tu sa îți dorești asta . Nu vreau să pățești ceva rău din pricina emoțiilor tale .

...
By EllyaCannibal

Yin și YangUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum