Aku jalan nakpi tandas, ada lak makhluk makhluk yang suka pedejei aku, alahai aku nak patah balik dah terlambat, kona kona teroih nmpak depa , alahai bertahanlah wahai telingaku tersayang.
" woi senoi, hg nak gi ane ? " Aku diam jeaa, malas nak layan .
" Amboi minah senoi nih dah belagak, mentang mentang dah ada tolong back up lhanie " Heii, adui sejak dari kes Ad ah ni , dia tolong aku yang kena buli , sejak tula budak budak lain makin ramai yang anti ngan aku , sadis hidup. First and last kot.
" Nakpi tandas jeaaa " Layan pi lha , satgi kata belagaklha apalhaaaa, dah malas dah nak dengaq.
" Ohhh, wei bagila dia lalu, yang hampa halang dia paseipa " Kata Amran salah sorang dalam geng, denni boleh tahan gak. Kulit kuning langsat, bulu mata lentik, kening lebat, auhhhhh badan macam besalahhh, orang atlet kannn.
" Amboi tolong back up kan , kau suka dia ke amran oiiii, blur macam nie pon hang minat nohh , adoi smpai takdak taste " Kata Hadi, musuh terketatku,mentang mentang ada awek dia femes kemain, segak lha katakan. Hadi taklha hensem pon takat banyak duit jeaaa, makpak dato datin terr, tuh yang orang mau.
" Salah ka ? Biar lah kat dia, dia takkacau kita pon selama nieee, hang jea duk kalut kacau dia, jangan gaduh gaduh, nanti jatuh cinta" Aku diam jea memerhati diorang bergaduh. Pelan pelan aku menyusup masuk kedalam tandas, fuh lega. Memandang cermin tandas , dah sedar betapa hodohnya diaaa. Dicerna dihina , itu perkara biasa.
............................................
Malam tuh aku duk rumah, alahai teringat lak kat amran tuhhhh. Fuh syegak, tergoda den.Aduh ni yang nak crush nihh , alahai mandi lagi bagus dari memikirkanyaa. Kenapalahh hati nie. Hm menyanyi lgi baguss dlm bilik ayaq acah karoake hahahhahhahah.
Lepas mandi aku saja lah nak check iphoneku, ahaks bukan orang kaya, orang bagi jeaa. Hasil belas kasihan orang hahhahahha. Aku dulu ingatkan dia nak bagi hp besa besa jea, rupanya tedia, hulur iphone lama dia, untungla orang kaya.
Aik ada satu mesej masuk lah. Sapa hm? Tak penah orang mesej , selalunya berwhatapp jeaa, maklumla kena guna kreditkan kalau mesej.
From 016755****
- HaiTo 016755****
- Hai, hn btw sapa nie ?From 016755****
- Saya Amran , kenai dakSeriously? Ya Allah , janganla bagi aku crush crush crush gi ngan diaaa. Haih melting lebih. Apa korang rasa kalau ada crush mesej hampa and know ur number ? Uhhhh.
To 016755****
- Oh mestilah kenal, kenapa awak chat saya?Aku dah tak senang duduk , gila hanggggg. Takpalah jom kita pi dapoq dulu buat apa yang patut. Lapaq oiii. Nasi goreng jadi laaa malam malam lagu ni. Habuan lapik perut sampai besok.
Tengah makan pon teringat dia paseipa taktau. Adakah aku dah angau? Hush, dah la daripada pikiaq kita baik peqabih nasi ni lepas tu tengok cerita korea kegemaranku dari dulu sampai sekarang the healer. Oh my ji chang woo.
YOU ARE READING
Awak Yang Saya Benci
FantasíaKerana cinta, hatiku hancur. Kerana cinta, jiwaku meronta Sebab kau wahai Encik Tengku. Datang macam hantu, pergi macam setan . Bagi harapan palsu, janji, kata-kata semuanya menipu. " Awakkkkkk, rasa-rasanyakan dalam dunia nie , benda apa yang pal...