" okay² kitaorang siap la ni " jawab Fara,Eyka,Eyra dan Aleen.setentak.
S.K.I.P
(Dekat Shopping Complex )
Sampai jer Dekat shopping complex kitaorang terus turun daripada kereta.
" Uwowwww " Eyra jakun.
" Tak yah nak jakun sangat lah " kata Fara.
" Ha'ah tak yah la nak jakun sangat, jatuh reputasi kita sebagai Queenka kat kolej " balas Mya.
" Iye la~T_T~ " jawab Eyra.
" Dah jom la masuk " ajak Ryn.
" Okay!!jommm " balas Aleen ngan Eyka.
" Okay sekarang ni kita gi beli thick clothes, jaket and kasut dulu lepas tu kita gi beli wheeled bags " kata Ryn.
" Okay👌...jom la aq tak sabar nak beli ni " kata Eyra.
" Jom la kita gi tingkat 2 " kata Ryn sambil berjalan ke Escalator.
" Oi tunggu la " kata Mya separuh jerit.
" Cepat la " balas Ryn separuh jerit jugak.
S.K.I.P
Kitaorang dah sampai dekat kedai(******). Kitaorang terus masuk ke dalam kedai tersebut.
" JOM KITA PILIH THICK CLOTHES AND JAKET " jerit Eyra macam orang tak betul.
" Oi diam la sikit nanti abis jatuh reputasi kita sebagai Queenka, dah la ramai orang kenal kita " kata Mya sambil memakai mask kat muka.
" Asal ko pakai mask?😮 " Tanye Eyra pelik.
" Sebab aq malu nak jalan dengan budak terencat macam ko so Sebab tu la aq pakai mask😎 " jawab Mya dengan selamba.
" Dah la jom pilih baju " celah Ryn.
" JOMMMM " jerit semua.
Semasa mereka tengah pilih baju ada orang bergaduh sebab nak kan baju yang sama.
" Ni aq punya lah😬 "
" Tak!!ni aq punya lahhhh bukan ko punye😬 "
" Oi Eyra and Aleen, korang ni kan baju macam tu pon nak kene gaduh jugak ke? " celah Mya.
" Dah lah baju tu warna pink terang, nak termuntah aq tengok🙀 tak swag la kalau warna pink, lagi-lagi pink terang " tambah Mya lagi.
" Biar la nk warna pink ke apa ke ada menyusahkan ko ke? " tanye Eyra ngan Aleen serentak.
" Memang la tak ada tapi korang ni serabut kan kepala otak aq, aq tak leh nak pikir nak beli baju yang mana satu Sebab korang memekak, tolong la korang jangan nak malu kan aq, terbeban aq Sebab malu, ingat kita ni Queenka ramai orang kenal, korang ni jaga la perangai, pleasa🙏, kita cuma nak beli baju dengan barang-barabg yang nak beli jer lepas tu kita balik " jelas Mya.
" Uwowwwwww!! Awesome la ko Mya, first time siut aq tengok ko macam ni, cakap mengalahkan ustaz ngan ustazah masa kat sekolah rendah siut, aq tabit swing la kat ko " puji Ryn sambil tabit swing kat Mya.
" Alaaaaa jangan la puji, malu I😳 hehe " balas Mya dengan malu.
" Dah mula dah perangai dia, nak ber'I' bagai " meluat Eyka.
S.K.I.P
Selepas beli thick clothes, kitaorang pon pergi kedai kasut. Sampai jer kat kedai kasut Kitaorang terus masuk sebab tak sabar nak beli kasut.
" Excuse me, bagi saya high heels yang untuk winter dan yang paling bergaya dalam kedai ni, saya nak warna satu hitam and satu lagi kelabu " tanye Mya kat pekerja dalam kedai tu.
YOU ARE READING
The Weirdos Girlz
FanficA.girlz yang juga dikenali sebagai 6 orang bersahabat baik sejak dari kecil, sentiasa menjadi pelajar yang terbaik dalam sekolah dan juga kolej, universiti dan sekarang adalah masa pertukaran pelajar dari Malaysia ke Korea dan Korea ke Malaysia. Dal...