כבר עכשיו שמונה בבוקר בדיוק. אני לבושה ומאורגנת במה שקניתי כבר משבע. אני כל כך מתרגשת כאילו זה הדבר הכי טוב שהיה לי איי פעם שעשיתי איכשהו מימיי. עכשיו כבר כולנו מוכנות לקראת האודישן שלי. אני בלחץ מטורף מידיי. כל פעם שהראתי שאני בלחץ הבנות ניסו להרגיע אותי. ודיי הצלחתי למען האמת, למרות שבלב נילחצתי יותר מידיי עוד הפעם. אחרי ארוחת הבוקר שכולנו אכלנו, לקחנו דברים אחרונים ונסענו לאודישן שטולי ישנה את חיי. בדרך הרגשתי משהו מוזר. שזה לא המקום הנכון שאליו אני אמורה ללכת. אני באמת חשבתי שהמקום שאני אמורה ללכת אליו הוא the voice, אבל כנראה זה לא המקום הזה. פתאום שמעתי מלא צעקות שבחיים לא שמעתי מימיי. צעקות של אקס פקטור או משהו כזה. הסתכלתי דרך חלון המכונית שיש ללונה, ופשוט לא האמנתי! הן שיקרו לי? לא יכול להיות. "איימי, את בטוחה שזה המקום הנכון? כי לי זה לא נראה לי בכלל. " אמרתי בפחד ובהיסוס. "כן. " ענתה בלי להוסיף דבר, ופתאום שררה שתיקה, כאילו אף אחת לא רצתה לדבר איתי. לא מגיע לי ללכת למקום הזה, בכלל לא. פתאום שכחתי את כל המילים של השיר כולל השיר עצמו, הוא נעלם כאילו לא התאמנתי עליו. לפתע קפץ לי שיר בראש שאני ממש אוהבת, וכל פעם כשאני לבד אני שומעת את השיר בסתר. התחלתי לחשוב בראש איך אני שרה אותו מבלי שהן ידעו. בלי שאף אחד ידע על השיר הזה. התחלתי לחשוב על סילסולים איפה ומתי, ורק קיוותי שהם יהיו מספיק טובים בשביל ביצוע. עדיין שררה שתיקה אפילו כשניכנסנו לבפנים. אני הולכת להקדיש להן את השיר הזה, שידעו שהן חשובות לי ושאני לא רוצה לאבד אותן.
"אמור גרסיה, התור שלך הגיעה, את מוזמנת לעלות לבמה. " אמר אחד המפיקים שם, אפילו חיבוק לא קיבלתי מהן. טוב כבר לא אכפת לי, בקושי הראתי להן איך אני שרה. אף אחד לא יודע שאני אוהבת לשיר. מעניין מה יקרה בכלל על הבמה. המפיק סימן לי עם אצבעותיו מתי להיכנס, ולאחר שלוש שניות הכניס אותי. הלכתי בהליכה מהירה לעבר האיקס שמסומן על הריצפה הלבנה, ומיד השופטים ראו אותי. היו שם סיימון, דמי, מייגן, ולואי. ממש התרגשתי וכמעט בכיתי שם מרוב התרגשות.
YOU ARE READING
Your Voice Is My Favorite Sound || hebrew.
Ficção Geral"תחרות הכישרונות הגדולה ביותר שקראתה איי פעם. לכל המעוניין, פרס גדול מאוד למנצח, לפרטים: .... ...." קראתי בליבי. "אמור, את כל כך הולכת להרשם לשם, " היא אינה יודעת שהתחרות הזאת היא בעצם אקס פקטור. ----- כל הזכויות שמורות!