'Ha már egyszer megbélyegeztek, akkor én leszek a legnagyobb mindközül.'
'Az én esetemben nem lenne bűnös, csak bűnhődés.Egy olyan emberé, aki a legnagyobb fájdalmat okozta nekem.De talán ez egy olyan dolog lenne, amit mindketten élveznénk.'
'Gondolhatod magad psychopatának, de amíg nem tettél valami olyat, ami a saját rémálmod valóra vált verziója, addig nem vagy AZ.'
'Játszottál már el a gondolattal, hogy akit a legjobban szeretsz, megölöd? És hogy miért?! Mert mindig az bánt meg a legjobban, akit IGAZÁN SZERETÜNK!'
'A belső szépség fontos, de ha a külseje is megér egy "hűhát", persze, hogy a végén már nem bírod ki, hogy a közelében vagy.'
'Minden és semmi.Ez vagyok én.Egy kaméleon, aki bárki kedvére tud tenni.De az enyémre miért nem tesz senki?'
'Szépnek tartasz?Nézz meg közelebbről is.Ha még mindig ezt gondolod, akkor elhiszem, hogy a "sors" mégiscsak létezik.Talán pont te vagy az, aki még begyógyíthatja a sebeimet.'
'Szeretek "kísérletezni".Az már más kérdés, hogy pont veled akarom kipróbálni, milyen érzés függővé válni.Mert Te vagy az Én drogom!'
'Mindent csak azért csinálok, hogy észrevegyenek.Ezért is létezem.'
'-Amíg nem próbáltad ki, milyen, addig ne is ítéld el.Talán egy nap pont te leszel az, aki ettől függ.Csak fel kell ébreszteni a benned szunnyadó kíváncsiságot.De ha tényleg nem volt jó, akkor belátom,hogy neked volt igazad.Áll az alku?'
'A legvadabb álmaim mind rólad szólnak.Emiatt félsz tőlem?'
Van olyan ember, aki átélte már ezt? Néha annyira fájhat az, hogy nincs kire számítani, hogy kiutat keresve rossz döntéseket hozunk meg.Én is tudom, milyen.Pont ezért akarok segítteni ott, ahol tudok.Már többféle problémával szálltam szembe, sikerrel.
Most rajtatok a sor, akik ezt olvassátok, hogy nyújtsatok segíttő kezet.