Mielőtt olvasni kezded, ne feledd, hogy ez nem (biztos, hogy) rólad szól!
'A mondás úgy tartja:
1.Minden jóban van valami rossz
2.Minden rosszban van valami jóErgo:
1.Szeretlek, mert tele vagy élettel;
Élsz, mert túlságosan szeretlek
ahoz, hogy ártani tudjak neked.(Te is azok között vagy, akik miatt ilyen lettem.)
2.Belehalnék abba, ha
elveszíttenélek;
Viszont, ha nemis voltál soha az
enyém, akkor nincs is miért
meghalni.''Van amikor könnyebb úgy elengedned, hogy tudod, már semmi sem fáj neki.'
'Lehet, hogy ezekkel a tettekkel/szavakkal fájdalmat akartál okozni, de csak megkönnyebítetted a dolgom.'
'-Te mi "jót" tennél, ha volna egy szuperképességed, és mi lenne az?
-Én mindig is láthatatlan akartam lenni.Hogy miért?! Mert így senki se látja, hogy ott vagyok, se azt, hogy mik a szándékaim.'
'Mindig is tudtam, hogy más vagyok, mint a többiek.Csak azt nem, hogy azért, mert egy r*h*d-tul el-cs*sz*tt "példánya" vagyok az emberi fajnak.'
Hali! Na szóval...
Ez a köny azért készült, mert úgy gondoltam, néha mindenki túlesik azon a pillanaton, hogy kétségbe van esve.Azok a godolatok, amik ilyenkor a fejünkben megfordulnak, nem határozzák meg, milyenek is vagyunk valójában.Én a saját gyengeségemből merítettem ezt az ötletet, aminek hála, lassan begyógyulnak a sebek.Remélem nem ijesztettem meg senkit, mert nem ez volt a szándékom.Ha segítség kell, rám számíthattok!
Na By! :)