Sabah Uykum.

710 7 4
                                    

  Her sabah uyandığınızda yanınızda bir boşluk olur ya hani onun boşluğu.. İşte tam olarak bu. Gitti yok artık.  Mesafeler var aramızda..  MESAFELER,MESAFELER.  gitiğinde yolladığın tek mektup,not.

          SABAH UYKUM;

    "keşke yanımda olsaydın"

    Şimdi sen oradasın,bunun benimle en ufak bir sorunu yok aslında. Orada olman üzüyor beni.Orada olsan da tamamen benim olduğunu biliyorum.

  Çünkü biliyorum ki Yüreğine kim dersen, Mesafeler yok olur. 

   Ama burda olsaydın kötümü olurdun sevgilim? Bence çok güzel olurdu. Düşünmesi bile güzel çünkü her şey sadece bir  "gel" kelimesine bakardı. 

    Sen çığırınca koşar adımlarımla gelirdim yanına. Kitap okurduk birlikte,yorum yapardık. Gülerdik, Kahkahalarıma eşlik ederdin.

    Her şeyden önemlisi,  yanımda olduğunu bilirdim. Gözlerinin nasıl parladığını,Kalbinin nasıl çarptığını kendi gözlerimle görürdüm.

       Bu çok güzel olmaz mıydı? Daha güzel bir şey olmazdı herhalde. 

    Seninle yan yana olmak bir ömre bedel olurdu.

ağladım sadece. Bir şey yazamadım ki. Seni ne kadar sevdiğimide biliyorsun. Niye mesafelerimiz varki?  eskisi gibi beraber yemek yapsaydık. Bu yemek olmamış diyip alt komşuya götürseydik. Kapılardaki ayakkabıları alıp aşağı katın kapısına bıakıp,zili çalıp kaçsaydık.

Olmadı değişirdik..

Değişiriz,büyürüz.

İşleri berbat ederiz.

Aşık oluruz,Nefret ederiz.

Ağlarız,

Acı çekeriz.

Biz genciz.

Hala öğreniyoruz.

Burda olsaydın yine eskisi gibi biririmize trip atar 10 dakka sonra barışırdık.

"Bitti."

"Aaa iyi,bittiyse bitti."

"Asıl sana bitti."

"Bu kez gerçekten bitti."

10 dakka sonra; " Ne yiyelim sevgilim..?" 

mektuptan sonra dayanamadım aradım.

"Bu hat artık kullanılmıyor."

işte o zaman yıkıldım. Bekledim ,bekledi, bekledim. Belki arar diye bekledim. Aramadı. kaç ay oldu aramadı. 

SEN YOKSAN KİTAPLAR VAR SABAH UYKUM. SEN YOKSAN,KAHVE VAR. SİGARA VAR. SADECE 3 ŞEY YETER BANA. FAKAT... FAKAT SEN BURDA OLSAYDIN SIMSIKI SARILIR BIRAKMAZDIM SENİ..  TUTARDIM ELİNDEN DOKUNDURTMAZDIM KİMSMEYE SAHİPLENİRDİM. SADECE BENİM OLURDUN ANLATABİLDİM Mİ? 

AMA SENSİZDE YAŞARIM. 

KANATSIZ BİR KUŞ,

MAVİSİZ BİR DENİZ GİBİ.. 

SENSİZ BİR HAYATA BAŞKIYORUM HOŞÇAKAL ANILAR,HOŞÇAKAL SABAH UYKUM.

........1  AY SONRA.........

Telefonumdaki mesajı açtım. 

" Okula gelecekmisin?"

mesaj Can dan gelmişti. 

"Tabiki geleceğim." diye cevap verdim. 

.......

okula gittiğimde jonas yanıma geldi ve

"bir hafta sonra sınıf balasu var partlerim olurmusun? :))) "

küçük bir tebessüm oluştu yüzümde. 

" tabiki :)) "

diye cevap verdim.

sırtıma bir el dokundu arkamı döndüm

"Dolunay? naber kardeşim ne yapıyorsun"

dedim.

güldü. 

"iyiyim, hiç mesaj atmadın akşam. Senden mesaj bekledim."

şaşkın ve mahçup yüz ifadesiyle

"üzgünüm Dolunay. Unutmuşum."

"neyse sorun değil." dedi.

gülüştük.

YENİ İNSANLAR,YENİ DOSTLAR HEPSİ ÇOK İYİ GELDİ. 

( KIZIN ADI DENİZ. ) YAŞ; 19

(Dolunay(kız) en yakın arkadaşı.) YAŞ;19

(Can yeni tanıştığı bir çocuk) YAŞ;19

Sabah Uykum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin