Again

94 3 0
                                    

Kerja mereka masih belum tamat dan hari ini ialah hari terakhir kerja mereka mengankat barang. Mereka bekerja dengan pantas supaya kerja mereka lebih cepat siap. Selepas mereka siap mereka berehat di bilik dance practice itu buat masa 30 minit. Mereka bersandar di mirror  yang besar di bilik dance practice. Semasa mereka sedang berehat Yugyeom tidak sedar yang mata Tzuyu sudah tidak larat dibuka lagi kerana mengantuk dan keletihan. Lalu Tzuyu tertidur di atas bahu Yugyeom. "Ahh! Dia dah tidur macam mane ni," hati Yugyeom berkata. Tzuyu kelihatan sangat letih. Yugyeom kasihan melihat Tzuyu dan dia meletakkan kepala Tzuyu di atas pahanya. Tzuyu kelihatan sangat selesa. Tiba-tiba Tzuyu mengigau, "Ah" Gyeom ah! Jangan tinggalkan Tzu!" Yugyeom terkejut dan dia memeluk Tzuyu dengan erat dan berkata, "Gyeom takkan tinggal Tzu. Gyeom janji." Selepas itu Yugyeom pule tertidur. Mereka tertidur di dalam bilik Dance Practice itu sehingga malam. Member GOT7 dan Twice risau tentang mereka jadi mereka keluar dari dorm dan pergi ke bilik Dance Practice untuk melihat apa yang sedang dua Giant Maknae itu sedang lakukan. "Alahai.... Si Giant Maknae dua orang ni dah tido rupanye," kata Dahyun dan Jaebum serentak. "Jack! Gendonglah Si Yugyeom tu. Kau kan kuat." arah Jinyoung. "Yelah, yelah. Aq gendong," balas Jackson. Lalu dia mengankat Yugyeom dan mengendong Yugyeom di belakangnye. Manakala Tzuyu pula digendong oleh Momo dan dibawa ke dorm.

Keesokkan harinya....

"Ahhhhh! Ngantuknya. Unnie bangun dah pagi ni." Tzuyu bangun dan terus mengejut unnie-unnienya.

DISITUASI GOT7...

"Arghhh!!! Dah pagi dah. Hyung bangun dah pagi ni. Nanti lewat nak practice," Yugyeom bangun dan mengejutkan hyungnya yang sedang lena tidur.

Accident KissWhere stories live. Discover now