uzaktan görüş

32 3 0
                                    

Medya-Mavi
                Mavi'den
Bir gün okuldan eve gelmek için durakta servis bekliyordum karşımda duran bir fotoğrafçı dükkanı,içinde o çok konuşulan popüler çocuk,herkes ne kadar tatlı diye söylenirken bende iç geçirmemiş değildim ama ben geçmişte aldığım sevgili sarsıntısıyla kimseyle çıkamazdım,kimseye güvenemezdim birde bu çocuğun biriyle çıkarken umursamaz tavırlarını duyduğumda iyice güvensiz bir hâl aldı.Ben bunları düşününce servisin gelmesiyle hemen servise binip eve geldim ve tabiki derslerimi aksatmamam gerekiyordu.
             Çınar'dan
Ben karşımda duran kızı diğer kızlar gibi zannederken bu kızda beni çeken bir şey vardı.
Ama neydi!
Bir kaç gün kendimi işime veremezken kendimi çok tembelleşmiş buluyorum.Bizim dükkanı iki amcam ve ben işletiyorduk.Bu kızı facebook hesabından aramam gerekti,ama bunun için ilk önce ismini bulmam gerekir.Birkaç arkadaşıma sorduktan sonra isminin mavi olduğunu öğrendim.
Hemen aramaya başladım profil fotoğrafını görmemle arkadaş ekle yazısına tıklamam bir oldu 1 saat geçtikten sonra arkadaşlık isteğimi kabul ettiğini gördüm.
"Slm" diye mesaj attım.
"Slm"
Onun benimle konuşmak istediğinden de emindim çünkü sosyal medya hesabıma attığım yeğenimin fotoğrafını bahane edip onu sevdiğini söyledi.

Arkadaşlar bu benim ilk kitabim eminim ki bir cok yanlisim var ama kusura bakmayin yavas yavas alismaya hatalarimi azaltmaya calisiyorum ve bu arada cok kisa farkindayim uzun yazmaya calisacam oldu.. :))

BENİM SON DURAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin