2.bölüm

8 0 0
                                    

Maviden
2-3 hafta facebook hesabımı açmadım ve haliyle çınarın baya merak ettiğini düşündüm.Artık annemgile söyleyip hesabımı açtım çınarın 1 saat önce aktif olduğunu gördüm.bende umutsuz bir şekilde telefonu kapattım.facebook'tan cıkış yapmadığım için mesaj bildiriminin geldiğini gördüm.hemen baktığımdan çınardan mesaj gelmişti.
"Mavi nerelerdeydin sen beni arkadaşlıktan mı cıkardın, engelledin mi beni,ne olduda mesaj atmak aklına geldi"

"Bak çınar ne olduğunu bilmiyorsun,neler yaşadığımı bilmiyorsun"

"Bana ne olduğunu anlatacak mısın yoksa zorla ağzından laf mı çıkarayım"

"Babam kaza yaptı ben mecburen hesabımı dondurmak zorunda kaldım yani seni engellemedim"

"Buna inanmamı mı bekliyorsun"

"Gerçekten çınar bu konuda nasıl yalan söylerim,ben nasıl boyle bir yalan söyleyebilirim,nasıl birisin sen ya söylediklerime inanmıyorsan bundan sonra sana bir şey söyleyebileceğimi düsünme"

"Mavi benim düşünmem lazım"

"Bb çınar"
"Bb mavi"
Çınar
Sana ne kadar da mavim demek isterdim ama söylediklerine inanamıyorum eğer babası kaza yapmış olsaydım bir yerden duyardım dedim umut'a (bu arada umut benim en yakın arkadaşım) umut bana şuanda sen haksız yere kıza yükleniyorsun gerçekten babası kaza yapmış dedi ve ben o an nasıl maviye bu konuda yüklendim.ben böyle bir şey yapamazdım.hemen maviye mesaj attım.
"Mavi ben özür dilerim gerçekten ben seni çok merak ettim.acaba bir şey mi oldu diye çok endişelendim"

"Çınar endişelendiğini biliyorum ama bu konuda benim sana yalan söylemeyeceğimi düşünmen gerekiyordu.birde hem sen beni niye merak ediyorsun ki"

"Mavi benim sana bir şey söylemem gerekiyor daha fazla içimde biriktiremem sorduğum soruya olumsuz cevap verirsen hiçbir sorun çıkarmayacam"

"Sor tabiki çınar ama inanacağın bir şey sor"

"Yapma böyle mavi lütfen"

"Tamam çınar sor"

"Mavi Dünya oIsam, güneşim oIurmusun? Gökyüzü oIsam, mavi rengim oIurmusun? Deniz oIsam daIgaIarım oIurmusun? Bir beden oIsam, canım oIurmusun? Bir can oIsam, hayatım oIurmusun?"
"Çınar ben senin ömrü hayatında sığınacağın tek liman olacağıma söz veriyorum. Ben senin herşeyin olurum"

"Mavimm seni çok seviyorum gerçekten çok seviyorum zor zamanlarinda hep yanında olacağıma söz veriyorum"

"Biliyorum çınar bende seni çok seviyorum"

"Canımmmmm"

"Canım benim şuan çıkmam gerekiyo annemin yanına gitmem gerekiyo"

"Tamam canım hiçbir şey için üzme kendini ben hep senin yanında olacam"

"Tamam bb canımmm"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM SON DURAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin