1.Bölüm

15 1 0
                                    

Mavi
Duştan çıktıktan sonra saatin geç olduğunu gördüm,sabah erkenden okul için uyanacağımı düşününce hemen uyumam gerekirdi.Kendimi duş aldıktan sonra uykunun kollarına bıraktım.Sabah çalar saatin çalmasıyla gözümün sabah güneşini görmesiyle hemen yatağımdan uyandım okul kıyafetlerimi değilde sivil giyinmeyi tercih ettim okulun ilk haftaları olduğundan  kimse bir şey söylemiyordu.Dolabımdan beyaz havuç pantolon ve mavimsi gömleğimi giydim.aşağı indigimde annem kahvaltı hazırlamıştı.kahvaltımı yaptıktan sonra okula doğru yola çıktım,okula gelmiştim.Dersler,teneffüsler derken derslerimiz bitmişti okul cıkısı hemen eve geldim.derslerimi çalıştım akşam facebook'a girdim.bekledigim gibi mesaj gelmişti.çınarla bizim konuşmamızın 3.ayıydı 3 ay boyunca sadece konuşuyorduk.
"Nasılsın mavicim"
"İyiyim çınar"
"Ne yapıyosun canım"
"Evdeyim otuyorum sen ne yapıyosun"
"Bende dükkandayım fotoğraf hazırlıyorum,yarın hafta sonu bir planın var mı?"
"Aaa evet yarın şehrin biraz dışında oturan teyzeme gidecez."
"Hmm bende belki görüşebiliriz diye zannetmiştim"
"Başka zaman çınar benim çıkmam lazım sonra konuşuruz bye"
"Bye canmm"
Cinar
Yarın düğün olduğundan salona gitmem gerekiyordu ama ben onunla görüşmek umuduyla gitmek istemedim.mavi ile konuştuktan sonra salona gitmemek için bir sebebim kalmamıştı yarın teyzesigile gidiyordu.bende artık yarın salona giderdim.Mavi gerçekten diğer kızlar gibi değildi.onunla beraber çok güzel bir birlikteliğimiz olabilirdi,o hem çok masum hemde çok güzel.yarın düğünden dolayı biraz yorulacaktımm bu yüzden erken uyumam gerekiyor.
Sabah olmuştu hemen siyah dar pantolon beyaz gömlek giydim.kahvaltı yapıp her zaman ki gibi ve işte salondaydım.
Mavi
Sabah uyandığımda annem hazırlanmış teyzemlere gitmek için kapıda bekliyordu kahvaltımızı orda yapacaktık.diğer teyzemle beraber yola cıktık. Artık teyzemlere yetişmiştik.saat 17:27 olmuş.anneme gelen telefonla hepimiz yıkılmıştık babamın kaza yaptığını öğrendik büyük bir üzüntüyle hemen dedemgile gitmiştik.o aksam facebook hesabımı dondurdum ve 2-3 haftaya kadar açmadım.

BENİM SON DURAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin