~ II. V i t e á l y ~

255 18 3
                                    

"Jak si Voldemort vytvářel viteály? To by vás zajímalo, co? Myslíte si, že já prosnulá nejlepší smrtijedka vám to řeknu? Ne! Si to zjistěte sami! Padejte!" křiknu na pár ubohých kouzelníků.

"Paní.." zamumlalo dítě.

"Crucio! Padejte spratci!" vykřiknu a sešlu na jednoho kletbu. Minu, bohužel. Ale aspoň ti spratci vypadli. Takhle štvát mě hrdou snrtijedku, co si vůbec dovolují?! Ale vnikly mi otázku. Jak si můj Pán vytvořil viteály.. No taky moc nevím.. Jak to asi udělal?

Rozhodnu se někoho najít, kdo by o tom něco věděl. Tak jsem prvně zvolila nějaké ty mudlovské smějdy, kteří tady v tom kouzelnickém světě jsou. Své oběti jsem se rozhodla vybírat pečlivě. Nikoho normálního jsem nenašla, a pak jsem našla nějakou starou babku. Zamířila jsem k ní a zabodla jí hůlku do břicha.

"Co víš o mém Pánovi a viteálech?!"  křiknu na ni. Ona se jen usmála a vysmekla.

"Kdo je váš Pán? Jste snad domácí skřítek?" zaskřehotala ta stařena a starala se o svou práci.

"Vy nevíte kdo je můj Pán?! Za to zaplatíš!" vykřiknu a namířím na ni hůlku a sešlu Crucio. Avšak k mému neštěstí minu. Co je dneska za den?! Pořád minu..

"Pokud myslíte Voldemorta, tak jen vím, že má sedm viteálů. A jeden z nich je nějaký deník. Asi si ho psal v mládí. " řekne babka a s skřehotavým smíchem odejde do krámku a dá zavřeno. Blbka jedna.

Deník.. Takže deník Toma Riddla.. Nechápu, proč si vytváří deník. K čemu mu to je? Taková kravina.. Ale i tak.. K vytvoření viteálu musel někoho zabít. Nějakého studenta? Takže si prostě usmyslel, že jeho viteál bude deník. Zabil nějakého studenta, který ho zrovna nesl a podepsal si ho jako, že je jeho a hotovo... No.. Dejme, že jo. Tak tedy to je jeden a co ostatní?

Pamatuji, že má i něco co měli ti zakladatelé.. Jak je ale získal a napadlo ho do toho dát nechápu.. Třeba se mu líbily.

Tak třeba ten pohárek Helgy z Mrzimuru. Má ho u mě v trezoru. Koho asi kvůli tomu zabil? No pochybuji, že zabil jeho majitele. Třeba zabil někoho kdo ho zrovna nesl. Ano, asi to bylo tak. Tak to bylo asi i u diadéru Roweny z Havraspáru. Ta představa..

Zasměju se a dál procházím po ulici.

Takže víme jak si vytvořil tři viteály. Teda jak je asi vytvořil.. A ten medailonek Salazara Zmijozela si normálně ukradl a zabil toho, kdo mu bránil ho sebrat.. Třeba profesora. Na profesora Crucio..to je představa. Krása.

Ale ještě má přece tři.. Protože dohromady má sedm.. 

Chci se zeptat nějakého kouzelníka, ale začne mě pálit znamení. Ach.. Přemístím se tedy na schůzi a začnu poslouchat dnes v celku nudné kecy o tom jak Lucius zabil nějakého mudlu a pak no.. Nikoho ho stejně nezajímá. Každý si nenápadně něco dělal jiného. Jediná Narcissa poslouchala. Jak jinak, že?

"Pane, mám zde jednu mudlovskou šmejdku. Chytli jsme ji přitom útoku na tu vesnici.." prohlásí nějaký smrtijed.

Tak oni mají nějakou akci a já na ní nejsem.. To je den..

"Tak kdo ji zabije?" zeptá se další smrtijed. Já se odhodlaně postavím a namířím na ni.

"Avada Kedavra!" křiknu a minu.

To jako vážně?! Já dnes pořád minu dopr ale!

Všichni se smějí a nějaký jiný smrtijed se postaví a i bez dívaní ji zabije. Já naštvaně odejdu pryč. No nejsem sama, všichni se přemístí pryč. Já se rozhodnu ukončit tento den spánkem. Tak jsem prostě šla dom. A už mě vůbec nezajímaly ostatní viteály.

Shrnula jsem to, že ten prsten toho předka Gaunta si vzal kvůli rodině... A zabil třeba no... nějakou osobu..

Naginy. To je prostě viteál, který musí být! Každý zločinec, padouch, záporák má mazlíčka. A určitě kvůli tomu zničil celý zverimex. Představte si tu situaci.. Láska na první pohled. Pán Zla si jde do zverimexu a Naginy mu hned hopne do náruče.. Merline počkat! Na co myslím?!

A poslední viteál Harry.. No... To je prostě omyl..

Zasměju se a zmizím v domě.

Bellatrix Lestrange ✖Kde žijí příběhy. Začni objevovat