Bir Hikayem Olsun İstedim...♥

664 19 7
                                    

Myungsoo myungsoo hayır gitme lütfen beni bir başıma bırakma. Sen gidersen ben yapayalnız ne yaparım ? Lütfen sana aşığım. -Hayır Suzy böyle deme sen daha iyisine layıksın elveda. Myungsoo hayır ben sana aidim ben sensiz ne yapacağım ha ? Sensiz hayatımın anlamı yok bu aşkın sana ihtiyacı var lütfen beni bırakma. Aşkım de sarıl bana bekle beni geleceğim de ama bırakma. Şarkıcımı olacaksın ben seni beklerim. - Suzy işi zorlaştırma Defol. Artık seni sevmiyorum sen benim için çocukluk aşkısın silmek istediğim bir lekesin duygu sömrüsü yapmayı bırak ve defol...

Bu olayın üzerinden 4 yıl geçti. O zamanlar lisede Kirin Sanat Okuluna gidiyoduk. Onun en büyük hayali Dünya Starı olmaktı. Bebeklikten beri onu seviyorum. O hangi okula gidiyosa ben de ona gittim. Sesim güzel olduğu için bende o okula kabul edildim. O okula başladıktan 2 ay sonra o burs kazanıp beni terketti. Aslında ben Chilgok'ta oturuyodum ama o Seoul'da oturduğu için bende oraya gitmiştim. Bilmediğim bir şehirde bir başıma sadece ben ve müziğim kaldık. Çok zorluk çektim. Kalbim acıyla dolu camdan dışarı bakar Myunsoo'nun yollarını gözler ama gelen yok :( Yıllar böyle akıp geçti. Haftaya bir yarışmaya katılacağım. Kendi yaptığımız müzikle ve besteyle katılacağız. Ben katılıp Myugsoo'ya yetişeceğim. Ünlü İdol Myungsoo'ya gerşeyi kanıtlayacağım. Her gün televizyonda gördüğüm aşkıma ne kadar yetenekli olduğumu kanıtlayacağım ve ona kendimi aşık edip terkedeceğim. Bana yaşattıklarını ona göstereceğim. Lisedeyken o kadar güzel değildim ama şimdi Genç kız olarak çok güzel biriyim. Almanya'ya gidip 12 esnetik ameliyatı geçirdim. Ve artık eski aptal Suzy yok ! Hayatını hırs ve intikam için yaşayan bir Suzy var. Kesinlikle tehlikeli bir Suzy var !!!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Hikayem Olsun İstedim...♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin