Dag ...

11 3 2
                                    

'Kijk Iv daar is die jongen weer!'
'Hey ja. Dat is bijna 13 dagen geleden dat we hem nog eens zagen...'
'Zou het daar mooier zijn? Zouden ze aardig zijn?'
'Ik weet het niet Hope... maar op een dag!!'
'Ja op een dag!'

Een paar dagen later

Bieeeep bieeeep bieeeeep

'Ugh stomme wekker!!! Ik haat u!'
Ik kijk op mijn gsm.
'Oh bijna vergeten Ivana is jarig! Jeej!'
Ik spring snel in de douche. Doe mijn kleren aan, pak mijn rugzak en cadeau. Ik pak nog snel een cracker als ontbijt en spring(veel vroegen dan normaal) op mijn fiets.

Bij Ivana aangekomen loop ik gewoon binnen( ik mag dat. Ik ben haar 'verloren tweelingzus'.Ik heb zelfs hun huissleutel.) 'happy birthday to youuuuuu! Happy birthday to youuuuuu! Happy birthday dear Ivana! Happy birthday to youuuuuuuu!' Ik geef haar een knuffel en geef mijn cadeau.
Ik geef haar een I-phone 5. (Haar gsm was een paar weken geleden in het toilet gevallen)
'OMG! Nee echt!?!? Nee no Joke hé?'
'Nee helemaal voor jou! Er was een actie in de Carrefour. Je moest stickertjes hebben en dan ging er 75% af. Het waren 200 stickertjes. Iedereen heeft mee stickertjes gespaard en Voila!!!'
'OMG! Ik ben zo blij! Hope je bent de beste!'
'Weet ik wel.' We schieten in de lach.
Dan is het tijd om naar school te vertrekken.

Op school aangekomen

Vandaag is er iets speciaals. 4 mensen mogen voor 1 jaar naar de andere kant van de rivier.

We gaan 2 namen ( ik ben verschrikkelijk slecht in namen verzinnen)(ik heb er twee gevonden!!!)trekken en zij mogen een plus 1 meenemen.

'Persoon nummer 1 is: Lila! Wie neem jij mee?'
'Ik neem Lieke mee,mijn beste vriendin!'
'Persoon 2 is: Holly!'
'Maar ik wil niet gaan. Daar zijn ze zooo vies!'
'Oke persoon 2 is: Molly! Jij wilt ook niet gaan zeker?'
'Nee wat dacht u dan? Alles hier achterlaten? Nooit!'
'Molly wil jij het aan iemand geven?'
'Wel ik wil het zeker niet aan Eva, Eline,... en Hope geven.'
'Dan word het Hope!'
'Waarom Hope' vraagt Eva.
'Omdat zij als laatste werd gezegd.'
'Jeej! Ik neem Ivana mee!!!!'
'Beste verjaardag oooooit!!!!

'Wegens jullie vertrek morgen mogen jullie nu al naar huis om alles in te pakken en afscheid te nemen. Veel succes en veel plezier!'

Bij Ivana thuis

Ik help Ivana met inpakken. We zijn al 2 uur bij mij thuis verloren met inpakken. En Miro wou stiekem meegaan.

Nu help ik Ivana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nu help ik Ivana. We nemen beide onze hele klerenkast mee en dan nog dierbare spullen,... echt veel te veel! Maar ja 1 jaar!?!?

Ivana mag vannacht blijven slapen. Jeej! Niet dat we kunnen slapen we gaan dood van de zenuwen!

De volgende ochtend

BIEEP BIEEEP BIEEEEEEP
'Hope opstaan!' Ivana springt op mijn bed en trekt mijn dekens weg.
'Neeeeeee!!!! Te koud!'
'Komaan het is de grote dag!'
We maken ons klaar en gaan ontbijten.
Na het ontbijt ga ik afscheid nemen eerst knuffel ik mijn ouders, geef ik ze een kus en luister ik naar een laaaaaaaaaang verhaal over dat ik braaf moet zijn. Dat ik beleefd moet zijn,.... Dan geven ze mij een bankkaart. 'Hier storten we jou zondag en kleren geld op. Je grootouders storten hier ook op. En soms krijg je een extraatje.' 'OMG! Dankuuuu!' Ik geef ze nog een kus en Dan ga ik naar Mirootje. Ik geef hem vele aaitjes en kusjes. 'Ik ga je echt missen. Als ik dieren mocht meenemen dat had ik dat gedaan. Maar het mag niet! Daaaag!' Ik geef hem nog een dikke kus en dan vertrekken we.

De boot staat al te wachten op ons. We stappen uit en halen onze bagage uit de auto. Ik snap niet hoe we alles in de auto kregen... het is echt een wonder.

Als we klaar zijn met alles op de boot te zetten vertrekken we. Ik pak Ivana haar hand en knijp er in als we over de grens varen.

Op naar het avontuur!
Op naar een nieuw leven!(voor 1 jaar hehe)

---------------------------------------- heeeeey!
Hoe vonden jullie het?
Het word leuker naar mate het verhaal vordert.

Als je een van die 2 personen wil zijn laat je naam weten en welke relatie je met de andere hebt.

Covers zijn altijd welkom!

Ook druk a.u.b. op dat sterretje! Dat zou ik geweldig vinden!

En volg mij!

En laat in de reacties weten wat je er van vind!

En de vraag van deel nummer uno is: wat is het ergste wat er met jouw gsm is gebeurd?

Bij mij: de trap laten afvallen.

Heb jij nog leuke vragen. Laat ze ook weten inde reacties!

LY
XOXO

The other sideWhere stories live. Discover now