~Alvas perspektiv~
Min bästa vän Nelly har i över en månad försökt övertala mig att följa med på Marcus och Martinus konsert.
Hon är helt (!) obsessed med dom! Asså stalker varning, när hon berättade för mig vilken tid dom var födda blev jag ganska rädd. Nelly blev en m&mer ganska nyligen och det här är hennes första chans att gå på deras konsert. Dom ska uppträda i Globen 11 februari vilket är om 45 dagar (jag vet att jag kan mkt men det är för att Nelly bara snackar om dom hela tiden).
Förra veckan gav jag upp på hennes tjat och gick med på att följa med. Jag gjorde det för att jag skulle kunna göra vad som helst för min älskade Nelly och för att...aaa jag orkade inte med att hon pratade om dom hela tiden.
Jag hade haft fel. Hon har aldrig snackat så mycket om dom som hon bort den här veckan. Hon håller på att säga att dom kommer se oss i publiken och bli kära i oss. Sen ska vi flytta ihop och få barn och bla bla bla. Äkta fan girl..
Jag fattar inte hur typ alla svenska och norska tjejer kan vara SÅ HIMLA obsessed i två 14 åringar?! Guuuud dom vet allt om dom, jag skulle vara rädd om jag var dom. Asså dom har bra låtar och kan sjunga men jag fattar inte varför alla e så kära i dom för.