Del 4 ~ vart är jag?

36 1 0
                                    

~Martinus perspektiv~
Jag satt på kanten av sängen och betraktade henne där hon låg med ett bandage runt timingen. Hon var så himla vacker. Jag känner mig så himla skyldig. Hon hade gått in i mig och slagit sig i huvudet när hon ramlade.

Ingen hade berättat varför hon somnat eller vad hon nu gjort till mig. Nån från personalen hade sätt så dom tog in oss till nått rum där skadade folk får ligga och sen bara lämnat oss och ingen visste om att vi var här inne. Hahah verkar som om många skadar sig på vapiano?

(Hihihihi asså orkar nt hahhahahha)

Hon har medellångt guld/brunt hår och fylliga läppar. Hon har en långärmad grå Hollister tröja med urringning. Och matchar med svarta gins. Hon har jättefin kropp asså.

Jag såg hur hon rörde liiite på sig och jag ryckte till. Jag blev nervös helt plötsligt. Jag skulle snart få prata med en jättesöt tjej. Men jag var mest nervös över hennes reaktion. Hon kommer ju bli lite förvirrad över att en okänd kille sitter vid hennes sängkant.

~Alvas perspektiv~

Jag öppnade sakta ögonen. Jag såg jätte jätte suddigt. Jag blinkade några gånger. Jag såg lite tydligare och att det var någon som satt på sidan av mig. Jag la märke till att jag låg på en säng? Jag tänkte precis fråga varför fast hann inte.

- hur mår du? Frågade en söt röst. Som inte var Nellys?

Jag blinkade några gånger i hopp att kunna se vem som sitter bredvid mig. Tillslut såg jag att det var en kille i min ålder, men det var fortfarande suddigt.

Utan att jag frågat så började han förklara massor av saker till mig. Det ända jag förstog var att jag gått in i honom och personalen hade kommit och någonting om att ingen visste vart vi är någonstans. Jag tänkte på det han nyss sa.
Nelly.

-ehmm, du?

Han nickade på huvudet undrande.

- Ehh..skulle du kanske kunna försöka hitta min kompis Nelly. Hon är nånstans häromkring.

Han log och frågade om jag skulle klara mig ensam en liten stund och jag nickade.

Han gick och jag fick nån känsla av att jag kände igen honom.. äh säkert bara jag som inbillar mig!

Eller gör du Alva?? Mohahhaha!! Jag gillar att Martinus kallar sig en "okänd kille" Hahahah ehh nai tinus ikke så.

Alltid lika fin norska

Why so complicated?! || Martinus GunnarsenWhere stories live. Discover now