Sarp Mertoglu

9 2 0
                                    

Ben Sarp mertoglu . Ünlü bir adamım , Bir müzisyen diyebiliriz  .Kendimi bildim bileli müzige saygı duyan ve müzige aşık bir adamım . Müzik benim hayatımı kurtaran , hayatta ki en çaresiz anlarımdan birinde bana tekrar hayat  veren bir araçtır. Bu fasılları geçiyorum , Şuan koskoca bir agacın önümdeyim . Aslına bakılırsa bu agaç beni ifade ediyor . Ben küçükken babam bana dogum günü hediyesi olarak almıştı bu ağacı , Güzel çok güzel bir anısı var desem yeridir. Hayatımı çünkü ben bu ağaca benzetiyorum . Bana kalan hatıralardan en büyügü en saglamı en yenilmezi en vazgeçilmezidir kendisi .

Abartma diyeceksiniz bana , biliyorum . Ama anlatınca bu serseri adamın hikayesini sizde bana hak vereceksiniz .

- Sarp 6 yaşında

+Babacım nereye gidiyoruz ?
-Aslanım ormana gidiyoruz sana bir sürprizim var dedim ya . hah işte geldik ! .

Elindeki bir meyve fidanıydı. Hiç konuşmamıştım ve sadece onu izlemiştim.İşini hızlıca bitirdi ve konuşmaya başladı , başlamadan öncede kendisini çok iyi dinlemem gerektigini söyledi . Onu kafamı sallayarak onayladım ve dinlemeye koyuldum.
-Aslanım!  Bu agacı ektim ve senin için yaptım. Sende bu agaç gibi ol . Büyü!  büyürken darbeler alacaksın! , susuz kalacaksın! ,birileri gelip canını yakacak! , hayatın 4 mevsim degişecek!  ve sen hepsine ayak uyduracaksın. Sonbahar gelecek yaprak dökeceksin .Ve birgün gelecek sende yanlız kalıcaksın. Sabretmen gerekecek ya iste en zoruda budur . Sen bütün dallarrını kesseler , hayat suyunu içinden çekselerde , delik deşik etselerde sen de bu agaç gibi ayakta kalacaksın .
-Söz ver bana aslanım.
+Söz baba , Asker sözü.

Günümüz Sene 2016

Evet ögrendiniz iste sözü verdik ,ama tutmakta çok zorlandıgım anlar oldu.
Şimdi bakıyorumda ben bu agaç kadar dayanamamışım . Bir yerde bi eksik ararken düşündümde Eşit degiliz biz babam herseyi söyledi söyledi de hiç, bir kadına aşık olursun canın yanar paşam demedi..

Ben sanrım susuzda , kaldım 4 mevsimde yaşadım ,kanadımı kolumu da kestilerde ben yine vazgeçmedim yaşamaktan .Amma velakin bir şeyi atladım. Ben varya ben  Âşık oldum, ben tutuldum, bana yaraların en büyügünü kalpten yemek nasip oldu ya ,en zoru sabretmek degil buymuş.

Başlasam anlatmaya bu koca çınarın hikayesini aglamaz acımassınız degil mi bana ? ... Çünkü hayatta en kabul edemedigim şey budur .

GÜLÜŞLERİN CENNETİN FRAGMANI ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin