İNSANLIK ÖLÜYOR DÜNYA!

87 3 0
                                    

Ey Müslüman kardeşlerim!
Ey HZ. Muhammed'in ümmeti!
Neden sadece film gibi izliyorsunuz Halep'i?
Neden, 'Elimizden bir şey gelmez.' diye oturuyorsunuz?
Her gün ayrı bombalar patlıyor bir yerlerde.
Her gün bir anne ağlıyor artık.
Her gün bir çocuk ölüyor tenhalarda.
Bir İsrailli bebek ağlayınca, medya yerinden oynuyor!
'Katliam!' başlıkları atılıyor!
Ama sorun Suriye ise, Gazze ise, Kudüs ise rahatça ölebilirsiniz.
Eğer Filistinli bir baba iseniz, rahatça ağlayın.
Çünkü size kör, sağır, dilsiz insanlar, yaşadıklarınızı umursamayan bir dünya var.
•••••••••••••••••
Halep'e üzülüyorsunuz değil mi?
Hani var ya, sokaklarda ekmek arayan, yaralı çocuklar!
"Pijamamı kesme amca, o daha yeni." diyen çocuğun yaşadığı yer işte Halep.

Zannetmeyin terör örgütleri tek başlarına, başıboş, amaçsız insan öldürüyor.
Hepsinin arkasında bir devlet, hepsinin arkasında Müslüman düşmanları var!
PKK, FETÖ, YPG ya da her türlü terör örgütünün tek bir amacı var; sahiplerini mutlu etmek. Sahipleri; AMERİKA, RUSYA, AVUSTURYA, ALMANYA gibi ülkelerdir. Bize yakın durmaları, arkamızdan gelecek bıçağın önsözüdür. Nasıl tarihte birleşip bizi yok etmeye kalkıştılarsa, bize de bugün aynı şekilde yaklaşıyorlar. Çanakkale gibi bir savaş var ama bizim bilmediğimiz şey; Düşmanların kim olduğu. Bize yas dileyenlerin, nasıl bombaları patlattığı asıl konu.

Böyle şeyleri pek yazmamamın nedeni; İnstagramda paylaşıp, burayı unutmamdır. Açıklama yapmak zor geliyor belki, kelimelerinin taşıyamaması... Beşiktaş, Vodafone Arena'da olan saldırı sonucunda ölenlere rahmet, yaralananlara sağlık diyorum; ve başlıyorum.
Bu patlamayı PKK üstlendi ve dediğim gibi o saydığım ülkelerden para olsun asker olsun çaktırmadan alan bir örgüt. Amerika özellikle, biricik yardımcısı. Yani uzatmadan söyleyeyim ki, aldığınız her AMERİKAN MALI, size şehit haberi, patlama haberi olarak geri dönüyor.
FETÖ'yü besleyen Amerika, darbe girişiminde üzüldü mü gerçekten? Yoksa ona verdiğimiz paralarla tank mı aldı Fettoş'a?
Konu tek Halep değil. Zulm gören tüm insanlar için, yapmayın! Sömürgecilere yardım etmeyin!

Yapmayın, almayın, boykot edin!
Onlar sizi öldürmek için pusuda beklerken, onlara güvenmek ne?
Ey uyuyan Müslümanlar, uyanın!
Vahşeti örtüyorlar!
Birileri ölüyor sessiz çığlıklarla!
Dua etmek yeterli değil, zulmün sesini kapatmak için uğraşın!
Gitmek istemediğiniz okula, CİHAT edebilirsiniz diye gidin.
Sınavlarda kopya çekmek yerine, adamakıllı çalışın ve Müslümanları koruyun.
Basite almayın, deneyin, çalışın, yapın!
Müslümanların buna ihtiyacı var elbette ama unutmayın;
ALLAH (C.C.) bizden hesap sorduğunda, şu günlerde olduğumuzu gibi susacağız.
Onlar hesap sorduğu gün, eğilecek boynumuz!
Yapmayın o yüzden ALLAH AŞKINA!

İLGİNÇ BİLGİLER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin